/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Hjælp til tysk.
Fra : qpool
Vist : 2247 gange
100 point
Dato : 20-03-04 10:47

Jeg er meget taknemmelig hvis der er nogne der vil oversætte det her til tysk.

Kan fræseren og båndsaven evt. sendes til Danmark med fragtmænd, og ved du hvad det ca. vil koste. ?. Skal sendes til Nordjylland.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 10:49
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-04 10:52

oversætte hvad ??

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-04 11:00

Könnt sein fræseren und båndsaven evt. ist sandtet zu Dänemark beim Gepäckträger , und bekannt Sie welches das kann. vil zubringen.? Werden ist sandtet zu Nordjylland.
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : qpool

Dato : 20-03-04 11:33

Tak for svaret Sunowich.
Også et helt perfekt link som du genviser til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 11:33

Jeg kan få en tysker til at skrive det rigtigt om 1-2 timer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 11:36

Oversættelsen er helt hen i vejret.
Det kan selv en tysker ikke forstå

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-03-04 12:00

Oversætter man Sunes tysk til dansk på samme links

Giver det følgende oversættelse

er kan hen til er fræseren og båndsaven evt. er afsendte hen til Danmark af båret , og nå - bekendt hun hvad at kunne. vil ofre? blive er afsendte hen til Nordjylland.

Mon en tysker vil forst det

Mvh Og en forsat god Lørdag
Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 12:11

jae jeg kan ikke tysk såe Men refi når nu du er så god ku du vel selv oversætte det
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:17

Her jeg tilbudt.
Jeg ville bare vente på fruen - hun er bedre til gramma.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:18

I øvrigt er det et generelt problem med omtalte oversætter.
Enkeltord kan den klare, men ikke sætninger.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-03-04 12:33

Sunowich

her skulle jeg jo komme efetr dig. men men du bliver jo bare så frustreret, så jeg lader det ligge.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-03-04 12:33

efetr = efter

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-03-04 13:19

qpool = Sunowich

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 14:21

???????
Vil det sige det er spild af tid?

Kommentar
Fra : britj

Dato : 20-03-04 23:21

Den oversættelse fra sunowich er altså ikke til at bære! Jeg kan ikke mere huske de rigtige bøjninger, men nedenstående er dog læsbart for en tysker.

Würde etwa die Fräser und die Bandsäge beim Fuhrunternehmer an Dänemark geschickt werden können und weisst du, etwa wie teur es kommt? Die müssen an Nord-Jütland geschickt werden.

britj

Kommentar
Fra : karolinek

Dato : 19-02-05 17:17

Kan fræseren og båndsaven evt. sendes til Danmark med fragtmænd, og ved du hvad det ca. vil koste. ?. Skal sendes til Nordjylland

Könnte die Fräser und die Bandsage etwa nach Dänemark mit Fuhrunternehmer geschickt werden, und weisst du vielleicht wie viel es kostet? Sie müssen nach Nord-Jütland traspotiert werden..

Mit forslag.. Er trods alt halv-tysker..

Sunowich'x svar er helt hen i vejret..!!

karolinek

Kommentar
Fra : cujo

Dato : 06-03-05 21:34

Hej. Jeg ved ikke om jeg kan få hjælp her men jeg prøver...Min datter har et diddl samlerblad på tysk, og jeg kan bare ikke tysk..Er der en her der vil oversætte en del ord for mig så min datter kan få glæde af sit blad ??
Det betyder noget for hendes samling.. : )

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 30-08-05 12:40

Sådan ville jeg oversætte det.

Ist es möglich den Fräser und die Bandsäge nach Dänemark zu senden, vielleicht mit einem Fuhrunternehmer? Was würde dies kosten? Ich wohne in Nordjütland.

cujo. Skal du ha oversat noget sender du bare en mail til henrik@wohlfahrt.dk så kigger jeg på sagen.

Mvh
henrik