/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
mikael_hanna
Fra : nenita
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 19-03-04 11:59

Hej

Skriv et par ord og du får point for dine svar til "mine børn er bange".

Tusind tak

Knus fra Nenita

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 210 point
Dato : 19-03-04 12:19

Jamen tak for det søde..! Det er ellers ikke nødvendigt..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-03-04 12:24

Håber virkeligt at du finder en løsning på dit problem..! Sørg for at sætte dig i kontakt med alle fornødne institutioner som er nævnt i indlægget..! Det er vigtigt at du for retten til børnene.
Jeg kommer selv fra et kuldsejlet forhold, men det er en helt anden historie som har kostet mig et forhold til en datter..!

Held og lykke med fremtiden.

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 22-03-04 09:25

Tak for svaret mikael_hanna.