/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
bigdane
Fra : nenita
Vist : 524 gange
200 point
Dato : 19-03-04 11:57

Hej Bigdane

Skriv et par ord, så får du point for dine svar til "mine børn er bange"

Tusind tak
Knus fra Nenita

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 210 point
Dato : 19-03-04 12:06

Hej Nenita.

Blot et lille spg. Har du skrevet forkert i overskriften, eller er pointene her tiltænkt mig. Du lukkede spørgsmålet ved Bigdane.

Men uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke for fremtiden.

Venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-03-04 12:06

Hej Nenita.

Blot et lille spg. Har du skrevet forkert i overskriften, eller er pointene her tiltænkt mig. Du lukkede spørgsmålet ved Bigdane.

Men uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke for fremtiden.

Venlig hilsen
Ellebye

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 19-03-04 12:06

Hej Nenita,

Jeg har da allerede fået points fra det forrige spørgsmål.. så det er da ikke nødvendigt...

holder du os opdateret?

Knus
Bent

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 22-03-04 09:27

Tak for svaret ellebye.

Hej Ellebye

Jeg har skrevet forkert, undskyld. De 200 point her er til dig.

Jeg skal nok holde er opdateret. Igen, tusind tak for jeres svar.

Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-03-04 09:49

Jeg kan kun sige at jeg skammer mig over sådanne personer af mit eget køn.
Hvorfor kan mennesker dog ikke opføre sig blot nogenlunde anstændigt.
Jeg selv har snart været gift i 32 år, og jeg har ALDRIG lagt hånd på hverken vores børn eller min kone. Ikke at man ikke en gang imellem kan skændes, men at vise voldelig affærd nej.
Jeg håber så inderligt at der må komme en permanent løsning, så du og dine børn kan få en sikker fremtid, og her sidder man og kan ikke rigtig gøre noget.

Men jeg håber at du gemmer linket her, så vi en dag kan kan komme til at høre noget rigtigt positive.

For nu, ønskes du al mulig held og forhåbentlig snart, lykke.

Venlig hilsen
Ellebye