/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart Windows XP
Fra : betonjens1
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 18-03-04 01:27

Jeg har et problem med at komme på nettet når jeg trykker på ikonet kommer timegladset frem men forsvinder igen jeg skal starte tre fire andre programmer for ligesom at få gang i systemet før jeg bliver koblet på,eller jeg skal lade dyret stå i fem minutter så er der ingen problemer, hvad er der galt ?
på forhånd tak for hjælpen
betonjens

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 18-03-04 01:41

Hej

er det lige kommet eller er problemet nyt?
hvis det er helt nyt så forsøg med systemgendannelse fra et tidspunkt hvor det kørte godt. Og slet lig alle cookies hvis du ikke ahr gjort det. herefter prøv at køre antivirus og antispyware, hvis det andet ikke hjælper.

/hanse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 02:24

Alle de programme der bliver omtalt i forrige svar er her mvh sune
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=83

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 02:37

Er du ikke gået i seng endnu Sune ?
"Tidligt op, tidligt i seng, er sundt for hver pige og dreng".

ellebye

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 18-03-04 10:20

Tjek dette: http://www.kandu.dk/dk/tip/7044

Og se om der er noget derinde som IKKE skulle starte op! f.eks. adware/spyware osv.

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 18-03-04 10:30

du ka osse prøve med ctrl+alt +del for at se hvad der kører af programmer og fjerne flueben for de man ikke behøver at bruge her og nu.

/hanse

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 18-03-04 10:32

skal lige sige under start-kør :msconfig og de programmer der starter automatisk op når man starter maskinen.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 19-03-04 17:56

Tak for jeres svar problemet er ikke nyt og jeg har prøvet at køre alle de programmer i har forslået uden at det hjælper
Jeg har også prøvet ctrl+alt+del men der er ingen flueben at fjerne men en mænde navne jeg ikke ved hvad betyder (csrs,exe - taskmgr) de står under processer under programmer står der kun, kan du.
uder regedit mapen (run) er der kund to punter (Standart)og (Startrigt) når jeg trykker på en af dem kommer der en ny rude og her er jeg på herrens mark. og som i kan se er det ikke det eneste sted
tak for jeres tålmodighed
betonjens

Annuller spørgsmålet
Fra : betonjens1

Dato : 27-04-06 02:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål