/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Drengene fra Angora
Fra : Breunski
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 17-03-04 21:33

Jeg så, at der var en der ville have teksterne til "Rejsesangen". Jeg tænkte på om der var nogen, der havde teksterne til de to andre "Gummi - nej tak" og "Blind Date"? Jeg ved godt at man kan høre sangene på hos DR, men det var lettere, hvis der var en der lige lå inde med dem.

Accepteret svar
Fra : Mrmoneymaker

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-04 15:52

Så skulle de være her! Værsgo!!

GUMMI NEJ TAK!

"Her den anden dag"
Der lå mig en der hedder birgitte og pilled lidt, og brystvorterne begyndte at stritte
og hun sagde: Hey har du et kondom, du ved det man kalder gummi?
"og jeg sagde nej"
Det har jeg ik og det' selvfølgelig beklageligt, men ved du ikke at gummi-sex er ret så ubehageligt?
Det strammer lige der hvor penis er følsomt
"og hun sagde Nå"
Følsomheden nedsættes med 60 procent, eller mer', og sked udtørres nemt, selvom du er tændt,
og det kan give hud-irretation
"Men så sagde hun"
Hvad har du gang i lad nu vær med at være en klovn, tror du jeg er interesseret i at blive med rogn, men.. jeg... sagde!

Du skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
For kondomer hæmmer følsomhed, hør mig GUD!
Du skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
for det føles altså rigtig rart, når penis rammer noget der er bart.

"Så tog jeg afsted"
ja jeg tog straks ned på døgnapoteket, men det med døgnåbent det' en løgn at du ved det.
Butikken var mørk, døren var låst
"det gjorde mig deprimeret"
Men pludselig hørte jeg en lyd fra apoteksdøren, jeg vendte rundt og så en fyr i hvid kittel der hed søren
han sagde: kom ind, jeg kan se at du har brug for hjælp.
"og jeg sagde ja"
Jeg gider ikke have et kondom på forneden, det strammer på penis og nedsætter følsomheden, han sagde: det ved jeg godt jeg er jo uddannet apoteker.
"han var fandme flink"
Ja ham apotekeren var pisse rar, vi snakked' rigtigt længe spiral og pessar, da jeg kom hjem til birgitte ku jeg huske apotekerens ord, Han sagde:

De skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
For kondomer hæmmer følsomhed, hør mig GUD!
De skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
for det føles altså rigtig rart, når penis rammer noget der er bart.

" De skal bruge pessar, ellers så ryger følsomhed
De skal bruge sæddræbende creme, ellers så er det ikke rart."

De skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
For kondomer hæmmer følsomhed, hør mig GUD!
De skal bruge Pessar!!, eller spiral, eller spiral
for det føles altså rigtig rart, når penis rammer noget der er bart.

BLIND DATE

HoooYeah!
Hun kom med bussen og jeg havde taget roser med
Vi sku på det der blind date,
Jeg havde arrangeret det hele med en fin middag,
og en god flaske hvidvin
Vi spiste meget spaghetti med kødsovs
det smagte megagodt! Yeah!
Det var romantisk og vi spiste ligesom hundene,
i den der tegnefilm.

Men da vi kom i seng og hun lå nøgen med mig,
var der pludselig noget der bevæged' sig,
mellem hendes ben.

Hun har en pik!
"Hallo hun har en pik"
Hun har en pik
"hun har en stor pik og det burde hun ik!"
Hun har en pik
"Hallo hun har en pik,"
"hun har en stor pik og det burde hun ik!"

Hun så på mig, og jeg kigged' herrelænge på den, så sagde jeg temlig chokeret:
Er det en tissemand du har der mellem benene, hun svarede ja det er så.

Måske er det mig der er lidt gammeldags,
men piger med tissemænd der er noget stads!
hvert fald i mit univers!

Hun har en pik!
"Hallo hun har en pik"
Hun har en pik
"hun har en stor pik og det burde hun ik!"
Hun har en pik
"Hallo hun har en pik,"
"hun har en stor pik og det burde hun ik!"

Pludselig så sagde hun: Jeg er jo hermafrodit!
Jeg har også en kusse, lige der ved min piiik!

Hun har en kus!
"Ja tak, men os' en pik"
Hun har en pik
"Hun har en stor pik og det burde hun ik"
Hun har en kus!
"Ja ja, men os' en pik"
Hun har en pik
"Hun har en stor pik og det burde hun ik!"

"Hun har en kus"
JAAAA HUN HAR EN PIK OG EN KUS
"Hun har en pik"
HUN HAR BÅDE ET LEM OG EN SKEDE
"Hun har en kus"
DET GØR MIG, DET GØR MIG, DET GØR MIG SÅ FORVIRRET!
"Hun har en stor pik, og det burde hun ik!"

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 18-03-04 17:32

Tusind tak for svaret Mrmoneymaker. Der var hurtig respons, det var fedt!

Kommentar
Fra : Mrmoneymaker

Dato : 18-03-04 17:47

det var da så lidt... satte mig lige til at høre sangene igennem og skribble teksten ned til dig... havde ikke rigtigt andet at lave