/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash mx detection
Fra : 1112
Vist : 489 gange
20 point
Dato : 03-05-02 01:45

Jeg har hentet Flash mx deployment_kit og valgt at bruge Dreamweaver modellen, som skulle være den nemmeste. Desværre detector den ikke min mx film - med det resultat at mine scrolbars ikke er der og txt'en er omformateret.
Har andre været ude i det? Er der nogen der har andre foreslag til hvordan jeg får hentet Flash player 6 ned på den besøgendes maskine, før swf filmen starter.
med venlig hilsen
jok

Accepteret svar
Fra : cumano

Modtaget 20 point
Dato : 05-05-02 13:35

Hvis du eksporterer(publish to HTML) til en HTML fil fra Flash MX, så checker den automatisk om brugeren har Flash 6 Player installeret!

mvh.
Andreas Schmidt Jensen

Kommentar
Fra : 1112

Dato : 07-05-02 22:03

Hi Andreas
Tak for svaret, som er fuldstændigt korrekt.
Jeg har hentet swf.'en ind i dreamweaver og lagt Flashdeployment_kit for DW ind - den virker ikke. Jeg har lavet en startside som henviser til den egentlige Flashfilm (hovedsiden) - men den detector ikke.
Det er svaret på det jeg kunne tænke mig.