/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Penis forlænger
Fra : Rune454
Vist : 2045 gange
100 point
Dato : 16-03-04 23:14

Ja spørgsmålet er simpelt, svaret er lidt mere kompliceret.

Hvordan gør man kalorius større? Hver dag bliver man bombarderet med 20 forskellige reklamer for " penis enlargers " osv. Men har dog mine tvivl omkring de produkter :)

Hvis i har nogle tips omkring penis forlængere, og/eller hvad man kan gøre vil jeg meget gerne høre..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-04 23:20

Øhh Rune jeg har altså ikke lige nogle tips om forlængelse til dig men hvorfra blir man bombarderet med de reklamer ????
Mvh sune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-03-04 23:29

Na -a - j Jeg ved søreme ikke, - tror du ikke det går enda?

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 16-03-04 23:47

hvorfor i alverden vil du ha den forlænget??!!
den er sikkert god nok som den er - luk øjnene for al det reklame PIS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-03-04 23:55

En klog kvinde sagde. - Bedre med en lille der kilder end en stor der gør ondt.

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 17-03-04 00:08

Hva er stor ? hva er lille ?
står det skrevet nogle steder hva normal er?
Og - hvordan kan nogen besvare spørgsmålet seriøst!

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 17-03-04 00:23

Jeg får også meget SPAM der reklamerer med at de kan forstørre penis. Jeg tror heller ikke meget på det. Jeg tror, at det eneste "sikre" er at få en operation. Men jeg ved, at det er en ricikabel affære og hvis det ikke lykkes, ja så er det bare ærgerlig. Så "heller lille og vågen end stor og doven". Jeg ved fra min uddannelse og undersøgelser at penis skal være meget lille, vagina slap eller at man skal være meget fed for at størrelsen bliver et problem. Men jeg ved da også at hvis man først har fået indtryk af at den er for lille, kan det være meget svært at slippe den tanke igen. Hvis det er et fysisk problem (dvs. at du pga. størrelsen ikke kan gennemføre samleje) synes jeg du skal tale med din læge. Hvis det mere er en tanke, du har svært ved at slippe, kan dette forum (Kandu) være et godt sted at få talt om det, idet du her anonymt kan høre både mænds og kvinders erfaringer og betragtninger.

Held og lykke!

Accepteret svar
Fra : BadBoyBobby

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-04 01:12

Jeg har hørt at en pumpe virker fra flere autoriteter, og fra folk der har prøvet det.
Men den virker også kun hvis man bruger den hver dag uden undtagelse.
Det er faktsik logik at den virker hvis man prøver at tænke lidt over det.
Man skal bare være tålmodig og bruge den hver dag. Der var en der fortalte mig at han havde fået sin 2 cm længere og en smule tykkere på de 5 år han havde brugt den.
Det lyder som lang tid, men til gengæld virker det da.

Der er en pige der hedder Irina nicolausen eller sådan noget lignende fra Rumnien, der er seksualterapeut både for kvinder og mænd. prøv at ontakte hende.

Du kan enten få fat på hende gennem www.natha.dk der er en yogaskole som hun også er tilknyttet.

Eller kontakt hende via denne side: http://www.mercuryuniflow.dk/artikler.htm

Hun giver kursus i at gøre penis størere efter nogle metoder yogierne bruger, hvor også penispumpen indgår.
Jeg har selv snakket med hende, og hun siger hun har set det virker 100 procent.
Og hun lever jo ikke ligefrem af at sælge dem.
P.S. hun er en utrolig smuk og dejlig kvinde.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-04 01:17

&

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-03-04 07:11

Inden du gå i gang med at lægge banditten i stræk, suge den tyk med vakuum (som flødebollen i glasklokken i fysiktimerne) eller ligefrem vil ha' den opereret (*GYS*) - så søg og læs lige lidt her:

Citat
Anatomisk bedrag - der findes groft sagt to typer peniser / pikke - sveskemodellen der krymper sammen i slap tilstand til en lille rynket sveske - og blodpølsemodellen som er blodfyldt i slap tilstand og derfor større. I erigeret tilstand vil svesken vokse med f.eks. 110% og blodpølsen med f.eks. 20% og de vil begge i erigeret tilstand være ca. lige lange - men det ses jo ikke i slap tilstand som man oftest ser hinanden i omklædningsrummet.

Læs mere her: (hvor der er citeret fra)
http://hjem.get2net.dk/phk/pspenis01.htm

Ellers prøv denne Google-søgning:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=penis+gennemsnit&meta=

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 17-03-04 16:27

Oki det med pumpen kan da overvejes.. men er der ikke noget som går lidt hurtigere end 5 år.. til den tid er jeg jo skindød :)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-03-04 07:49

Argh! Rune altså - så slemt går det nok ikke. Hvis "den lille frække frederik" er bare omtrent 15cm i erigeret tilstand så er den altså helt normal, og kan på ganske udmærket vis stimulere den heldige du måtte være sammen med. Tænk også på hvor det nu liiige er, at det gør godt på pigerne - det er altså ikke 30 centimeter inde i "hulen" vel?

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 07:58

Hvis man tager sin Langemandfinger og bukker den indad i håndfladen så meget man kan uden at snyde feks vd at hjælpe med den anden hånd sætter en finger til at markerer hvor langt den nåede til og retter fingeren ud igen har man målet på pjorten Dette gælder også invordes for kvinder

Hav en god solrig dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 19-03-04 00:07

hehe Berpox nejda det har da heller ikke været et problem so far.. men alligevel, det er blevet lidt af et psykisk problem.. bare et par cm ville hjælpe meget :)

Godkendelse af svar
Fra : Rune454

Dato : 26-03-04 15:47

Tak for svaret BadBoyBobby.