/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Masser af Mail...
Fra : Mille35
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 15-03-04 16:58

Jeg modtager som så mange andre massere af uønsket mail,har derfor spamfighter.. og har blokket mange.Når jeg så siger send/hent kan jeg se jeg modtager rigtig mange mail,men de ligger sig ikke i uønskepost eller spam el indpakke.. hvor pokker ligger de så ??

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 15-03-04 17:10

Hej. Da jeg installerede spamfighter oprettede den en mappe, der ganske enkelt hedde "spamfighter" - det gjorde din ikke?
Har du i menubjælken en mulighed under "mere" der hedder "tøm spam-folder"?
KH Karsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:17

Har du skiftet mailprogram siden du installerede.
Den smider det måske over den tidligere mappe.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 15-03-04 17:18

Nej det kan jeg finde

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 15-03-04 17:21

Jeg kan ikke finde den "mere" knap

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:25

Gå ind i din stifinder og søg på spam.
Så kommer der nok en mappe frem et eller andet sted.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 15-03-04 17:34

Ja fint nok men det er kun programmet og de sider jeg har søgt vedr.spam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 17:44

Nej - hvis den har lavet en folder et eller andet sted vil den også komme frem.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 15-03-04 21:03

Hej Mille35
Hvis du benytter MS Outlook kan du gå ind i funktioner underpunkt organiserer - her kan du oprette "uønskede mail" - indholdet forsvinder med du kan hele tiden følge med i hvem du har valgt som uønsket
mvh
krakgt

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-04 11:03

Prøv "Norton Internet Security" istedet for:
http://www.topshareware.com/Norton-Internet-Security-transfer-8138.htm

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 30-04-04 09:58

Tak for svaret dscoop80.