/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
nonkang dæk
Fra : mrh29
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 15-03-04 13:22

Hej, nogle der har erfaringer med Nonkang dæk slid styrke står de fast

Kommentar
Fra : propprop

Dato : 15-03-04 13:38

Er ikke de bedste dæk men hvad kørsel har du ?

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 110 point
Dato : 15-03-04 14:55

Har aldrig hørt om det mærke, men er det fordi du vil have billige dæk? Så kan jeg kun anbefale dig at kigge her:
http://www.daekonline.dk
Jeg har selv købt der 3 gange. Har snakket med en i dæk branchen, han siger at mange af priserne er billigere end de selv køber ved deres leverandør.
Den pris du får her, er leveret til din dør. Der er 2-3 uger levering, men det kan jeg godt vente til de priser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 16:08

Enten er navnet forkert stavet eller også er dækket totalt ukendt.
søgning gir 0 result.
Så jeg ville helt klart købe et andet mærke.

Kommentar
Fra : mrh29

Dato : 16-03-04 11:18

De hedder Nankang

Kommentar
Fra : mrh29

Dato : 16-03-04 11:18

De hedder Nankang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-04 11:27

Hmmm
Dæk fra Taiwan til danske forhold?????
De skal være meget billige.
Men ingen tvivl om de overholder reglerne.

Du kan da få deres hjemmeside hvis det hjælper.
http://www.nankang.com.tw/eindex.htm

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 24-03-04 17:35

Har en bravo med 17" nankang dæk og de kan varmt anbefales...

Og siden danmarks største fælge og dæk butik bigwheels forhandler dem må de jo være gode nok..

Og der er ingen grund til en eller anden taiwansk hjemmeside når der er en dansk.. http://www.Nankang.dk

Godkendelse af svar
Fra : mrh29

Dato : 11-07-04 11:03

Tak for svaret PrivateDK.