/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
powerluftfilter
Fra : trytter
Vist : 865 gange
5 point
Dato : 15-03-04 13:00

hva så...hva vi i tror et powerluftfilter vil gøre på en pgo hot 50 med 48 mm cylinderlit...og så er der også tager de skide begrænsinger...hva tror i et powerluftfilter vil gøre???

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 15 point
Dato : 15-03-04 13:33

Et powerluftfilter vil ikke give det mest mærkbare.

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 15-03-04 13:37

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 15-03-04 14:18

Et power luftfilter kan sagtens give en mærkbar effekt, især hvis scooteren i forvejen er halv pumbet, man kan tydeligt mærke at man har fået powerfilter på (hvis man kan finde ud af at indstille sin kaburator rigtigt), scootere vil virke meget mere frisk, og få et bedre optræk, og måske en sjat på toppen!