/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
'downloade' en webside?
Fra : NielsPT
Vist : 487 gange
75 point
Dato : 14-03-04 19:31

Hejsa..

Er det muligt, at downloade en hel webside som eks. www.leksikon.org ? Så det bliver muligt at se hele sidens indhold i offline tilstand?

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 85 point
Dato : 14-03-04 19:41

Gem linket i foretruken>højre klik på det>gør tilgængelig offline

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-03-04 19:42

foretrukne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-03-04 20:24

Nej det kan ikke lade sig gøre, hvis du tænker på du skal kunne søge videre, udover det du allerede ser, da oplysningerne, hentes fra en database/andre sider (undersider)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-03-04 21:06

hvis du har Frontpage kan du importere hjemmesiden igennem FP

Den gemmer du så på din harddisk, men den tager ikke billederne med

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 14-03-04 22:41

Tak for svaret Manse9933. Det rakte da et godt stykke af vejen..

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-03-04 23:14

selv tak
og sætter dun offlin siden til at blive synkroniseret,under funktioner>synkroniser>indstillinger,så bliver den opdateret ud fra dine indstillinger,så den bliver opdateret,vis den skulle blive ændret eller
fornyet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-03-04 23:20

du offline.
pallebhansen>vis man har nok plads på sin HD,så kan man også tage alle
de sider med som der hyperlinks til på siden,men det kan fylde en hulens masse,som også bliver synkroniseret/opdateret,så de altid er up to date.

Manse9933

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-03-04 07:39

hvor lægger disse filer sig så henne? (bare så jeg kan slette dem igen, når jeg ikke behøver dem mere..)

MVh Niels