/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3310 unlock problem
Fra : neccc
Vist : 183 gange
10 point
Dato : 14-03-04 14:04

Hej

JEg har en 3310 som der er prøvet at blive låst op med koden fra teleselvskabet, men uden held, så har jeg prøvet at koble et kabel til, og prøvet at unlocke den, men den låser sig selv igen, har også prøvet at flash telefonen, men den virker stadig ikke nogle der ved hvad jeg skal gøre???

på forhånd tak

Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 14:26

Du skal kontakte dit teleselskab - eller prøve www.clubnokia.dk

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-03-04 14:31

jeg kan låse den op med kabel for dig.

http://www.sitecenter.dk/unlock-nokia

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 16:35

Til refi Hvorfor skal jeg kontakte mit teleselvskab???

til Soll
Hvorfor tror du at du kan låse den op med kabel når jeg ikke kan, kan du forklare mig lidt om hvad der er sket eller galt med telefonen??

Mange tak til jer begge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 16:41

Det er vel dit teleselskab der har låst den.
Hvis den ikke er låst ja så kan nokia nok hjælpe dig

Derfor....

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-03-04 19:22

det kan jo være at jeg gør det på en lidt anden måde end dig.
det var nu også kun for at hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 19:27

Det var ikke dig jeg hentydede til "soll"
Du må da sikkert gerne gøre det.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 21:02

Hejsa

Det er ikke fordi jeg vil virke sur, jeg kunne bare godt tænke mig at vide lidt om det, hvad sker der hvis folk prøver at taste en kode ind for mange gange??? og hvad program bruger du, hvordi så kunne jeg jo prøve det..

Mange tak

alle sammen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 21:17

Så skal du spørge on DET og ikke "pakke" dit spørgsmål ind.
Så får du nemlig den slags svar.
Men beklager - jeg kan ikke lære dig det.
Men et godt råd ville være at tage et kursus i hvordan man gør, så kan vi måske lære det af dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 21:18

Taster du en forkert kode mere end 3-5 gange kan du ikke længere åbne telefonen.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 21:25

Ok

Jamen det jeg så ikke forstå, når jeg så flasher telefonen, skulle den så ikke være lige som ny, så jeg kan åbne den igen???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 21:41

Du skal have en pukkode fra teleselskabet der har låst den.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 22:01

Hej

Nu tror jeg vi snakker lidt forbi hianden, det er ikke sim kortet der skal låses op simkoret virker fint i andre telefoner, var det ikke det du hentyder til??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 22:27

Nej - Telefonen blokerer totalt hvis du taster forkert flere gange.
Hvis det er sket kan kun en forhandler lukke den op.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 14-03-04 22:31

hvis du taster koden forkert ind for mange gange låser den rigtigt nok men kan stadig låses op med kabel hvis man har de rigtige programmer til det.

der må du selv ud og lede efter et der virker for det jeg bruger er købt før det blev på mode med gratis programmer til at låse op med.

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 22:36

Hmm det vidste jeg ikke ved du hvad det er de gør??? kan du gører det hvis det er??

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 14-03-04 22:42

Kan du ikke give mig navnet på det program for jeg har prøvet 5-6 stykker indtil vidre, uden held eller også kan du måske bare fortælle mig hvad den knap hedder du trykker på for at løse dette så kan jeg se om jeg har den knap... det ville være en rigtigt store hjælp.

Tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 22:55

Hvis jeg vidste det ville jeg åbne den for dig gratis.
Men jeg har hverken kabel eller andet.
Så du må gå den tunge vej til en telebutik. De kan gøre det på 5 min.
Og husk næste gang at være mere forsigtig når du ikke er sikker.
SPØRG FØRST inden det er for sent.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 15-03-04 07:24

en forhandler tager fra 500kr for at låse den op så det er nok lidt billiger at finde en unlocker der kan gøre det for dig.

du ka finde dig en unlocker her.

http://www.dkunlock.dk/sog.asp

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 16-03-04 20:43

du kan jo skrive hvad for programmer du har prøvet med....! så kan det være at vi kan give dig et link, eller sende et til dig der virker......(blinkblink)

(kan også bare finde mit mobilnummer på http://www.dkunlock.dk/sog.asp og ringe til mig, så låser jeg den op for en hund eller 2)

Kommentar
Fra : neccc

Dato : 16-03-04 21:13

Ok

Jeg har prøvet knok,noktool,eepromtools3.1,dct3rapir, også har jeg prøvet at flashe den, har taget imei, fra anden nokia telefon jeg har som test, det virkede hellere ikke så jeg er ved at løbe tør for ider, så det ville være rart, hvis du kunne fortælle mig hvad programmet hed...

Tak