/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Hastighed´s forringelse ??
Fra : 2100
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 14-03-04 12:33

Hej med jer. Mit spørgsmål er om nogen kender til om man får en hastigheds forringelse ved opkobling af en ekstra PCer til nettet, ved at køre den trådløs. Eller er det bedste stadig at trække et netkabel direkte.
Jeg er opkoblet til Stofanet bredbånd.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-04 12:47

ja jo flere der er på den samme linie samtidig jo langsomere vil det køre: en extre gør ikke så meget
anbefaler kabel da er ikke så meget der kan gå gal men en smags sag

Accepteret svar
Fra : Luxman

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-04 15:11

Vil tro hvis det er en langsom maskine at kryptering vil tage lidt tid. En trådløs forbindelse er mere følsom over tabte pakker og vil skulle have en del gensendt. Hvis man ser på en trådløs forbindelse vil man se at forbindelsen hele tiden kører op og ned i forbindelses kvalitet.
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 17-03-04 17:08

Tak for svaret Luxman.