/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cs Buyscript
Fra : Nick15
Vist : 258 gange
31 point
Dato : 14-03-04 10:57

Hej jeg leder efter et lille program som man installere og man så kan lave et Buyscript hvor man kan købe granater, ammo, vest, og våben...!

jeg har haft det program men kan ikke huske hvad det hedder eller hvor jeg downloadede det

man kan også lave om på ens sigtekorn..! og en masse andre ting

Mvh Nick

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-03-04 11:10

http://www.nextwish.org/

Der hentede jeg engang et script, og det var kanon godt...

Nu har jeg dog lavet mit eget selv, er lidt sjovere

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 11:28

det var et program der gjorde jeg kunne købe det hele på en gang jeg kørte det på skrivebordet iconet var en pistol!!!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 11:28

jeg kunne også lave om på andre ting i cs

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 11:58

den gik ind og lavede scriptet for mig!!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-03-04 12:44

ok...

Så har det sikkert været hltoolz

hent det her: http://users.skynet.be/skye/hltsetup.zip

Prøv det engang...

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 14:59

så advanceret var det ikke!!!!!!!

og hvor var buyscriptet???

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 15:49

prøv og tjekke den her ud! http://home.deds.nl/~wilddog/buyscript2.htm det er ligesom det bare et program du installere!!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-03-04 16:43

Så ved jeg det ikke... Du må sige lidt mere om det....

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 17:21

http://home.deds.nl/~wilddog/buyscript2.htm ligesom det!!!! bare et program!!!!! hvor den selv går ind og skriver scriptet!!!!

prøv og læs hvad jeg skriver!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-03-04 17:24

Ja og læs hvad jeg skriver!!!!!!!!!! Jeg beder om lidt mere information, da jeg så ikke er klar over hvilket program du snakker om!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 17:38

ok programmet er ligesom http://home.deds.nl/~wilddog/buyscript2.htm bare et program der selv skriver scriptet

fks f1 ak47,vest, ammo, granater på en gang!!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 17:40

den spørger om hvor ens AUTOEXEC.CFG er og skriver selv scriptet ind!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-03-04 18:11

Okay, men hvorfor kan du ikke bare bruge det som du har fundet der?

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 18:38

nope for det virker ikke!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 14-03-04 18:41

ok hvad så med et autoscipt?

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 31 point
Dato : 14-03-04 19:47

hvorfor virker det ikke? Virker det ikke til 1.6? Det virker da fint hos mig!

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 15-03-04 09:00

fandt et selv men tak fordi du prøvede...!

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 16-09-04 21:26

du går ind på http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/Buyscript.htm Downloader den og så installerer du den i Steam\SteamApps\Din@email@\counter-strike\cstrike

Og så går du ind og spiller og trykker H

Hilsen Marc Spørg endelig hvis du har problemer men det er nemt