/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam kan ik starte op?
Fra : Steffansteffan
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 13-03-04 23:11

hej nørder

En af mine venner har fået et problem med hans Steam. Programmet kommer op med en fejl hver gang han starter det op. Han har prøvet at geninstallere det.

Se billede her:
http://www.web-grafik.dk/fejl.JPG

Håber på nogle hurtigere svar, om hvad der kan være galdt.

m.v.h
/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-03-04 23:18

Jeg kender ikke programmet steam.
Men hvis det er et spil, ville jeg starte med at kigge på grafikkortets driver - om det er den rigtige driver.
Næste punkt er om programmet er beregnet til styresystemet som er på comp.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-04 23:18

1) Har han ændret skærm-opløsning
2) Har han installeret nye grafikkort-drivere
3) Har han installeret/ændret firewall
4) Kan han evt. komme i tanke om noget andet han har ændret/installeret siden den sidst virkede
5) Når han geninstallerer skal han afinstallere via tilføj/fjern ---> genstarte ---> slette mappen som filerne har ligget i ---> geninstallere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 23:27

Der har været en tidligere der har beklaget sig over ikke at kunne komme derind Så der er vist noget med siden i dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 23:30

http://www.steampowered.com/index.php?area=news
Jeg tror han skal opdaterer Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 23:31
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-04 23:39

Citat
Der har været en tidligere der har beklaget sig over ikke at kunne komme derind Så der er vist noget med siden i dag

derind - siden..... Hehe...

At der var en anden med samme problem tror jeg nok mere er et tegn på dets udbredelse

Iøvrigt total for fedt med steam, knægten fik half-life for 14 dage siden, og jeg kan sgu ikke lade counter være når han er kommet i seng.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 13-03-04 23:48

uffe29

Jeg har prøvet dine muligheder, det hjælper ik. Har du flere ting?

/Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 13-03-04 23:53

1. nej han har ik ændret opløsning.
2. han har installeret de nyeste drivere
3. nej han har ik firewall
4. han har ik installeret noget fornyligt
5. har prøvet at genstillere det på den måde

men det hjælper ikke.

Flere ideere

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-04 00:51

He he Uffe Har du taget stoffer eller er der noget du vil lærer fra dig du sidder vel ikke her for at prøve på at nedgører nogle for så du da en lille nød

Kommentar
Fra : CreepyVampire

Dato : 20-03-04 11:44

Prøv at gå ind i din Steam mappe og slet den fil der hedder ---> ClientRegistry.Blop

Ellers så prøv at afinstallere og geninstallere BÅDE Half-Life og Steam.

Mvh
Henriette