/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tegn og gerninger!
Fra : Sibrijo
Vist : 430 gange
10 point
Dato : 13-03-04 16:50

Hjælp....... Som ny bruger af kandu.dk siden i går har jeg et spørgsmål. I kolonnen ved siden af points dukker der en stjerne op, så en mand, så en pil. Er der et eller andet sted jeg kan se, hvad alt dette betyder?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-04 16:52

bare hold cursoren hen over, så kommer der en pop up beskrivelse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 16:52

Øhh ikke forstået Hvor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 16:53

Den lille mand viser bare det er dig der har stillet spørgsmålet.
Se i "kom godt i gang" oppe til venstre

Kommentar
Fra : Sibrijo

Dato : 13-03-04 16:53

Ok, tak tedd. Det er jo altså ikke studenterhuen, der har trykket mig platfodet!!