/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
ADSL uden fastnet tlf.?
Fra : bigmozzy
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 13-03-04 12:09

Er der nogen steder man kan få ADSL uden at have fastnet tlf?
Jeg har ikke fællesantenne. Jeg bor under postnummer 4891.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 12:13

Det påståes at Cybercity vil levere bare der er ført et telefonstik (med kabel) ind på adressen, altså uden abonnement, men med kobber ført frem.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 13-03-04 12:18

Pt. har jeg fastnet tlf., men kun fordi jeg har ADSL hos TDC. Dem som skal have fat i mig, ringer ALTID på min mobil, så egentlig har jeg bare en fastnet til at stå for at have internet. Derfor tænkte jeg at jeg måske kunne undvære den fastnet. Men jeg prøver at søge på cybercity.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 13-03-04 12:34

Jeg har ikke selv kunnet finde noget om det, men det fremgik af dette spørgsmål, at det var muligt:
http://www.kandu.dk/dk/spg/34023 Spørgeren ringede til Cybercity og fik et positivt svar.

Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : bigmozzy

Dato : 13-03-04 13:00

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-03-04 13:11

Velbekomme!