/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook ekspress
Fra : popper
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 12-03-04 14:24

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: '127.0.0.1', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Er der en der ved hvad der kan være galt

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 12-03-04 14:26

Måske er din mailserver (Leverandøren) gået ned. Hvis du ikke kan gå på nettet, så er det din leverandør til nettet, der er noget galt med. Eller det kan være din forbindelse der er røget sig en tur, og endelig kan det være, at der er forkerte opysninger i dine brugerdata i Express (Koder etc.

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-04 14:30

Hej popper...

Prøv følgende:

1. Start Outlook Ekspress...
2. Gå til "Funktioner" -> "Konti" -> "Post" -> "DIN KONTO"...
3. Gå til "Egenskaber" -> "Avanceret"...
4. Sæt flueben i "Indgående SSL" og "Udgående SSL" ... (Øverst)
5. Klik "OK"...
6. Luk Outlook Ekspress...
7. Start Outlook Ekspress...

Hvis ikke det hjalp, så fjern fluebenene igen...
Vent op til en time, måske er mail-serveren nede...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : popper

Dato : 12-03-04 14:39

Hej Cooper
Ja nu er der forbindelse igen men det var ikke lige den vej jeg skulle gå denne add. var forkert '127.0.0.1' så den er nu lavet om men du fortjener dine points

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 12-03-04 14:39

Tak for svaret dscoop80.