/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Tandfrembrud/ørepine
Fra : MSS
Vist : 1808 gange
50 point
Dato : 12-03-04 11:10

Hej

Kan tandfrembrud hos børn give udslag i noget, der minder om ørepine ???

Vores søn på knap 2 år har lige fået tjekket ørerne, og de var ok, men han bliver ved at pille i dem og sover ikke godt om natten. Tænkte på ovenstående ??

mvh
MSS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-04 11:15

Ja det kan det helt sikkert det prøvede jeg med min datter da hun fik tænder Hav en god dag
mvh sune

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 12-03-04 12:12

vi har oplevet det samme, men hvorfor det kan hænge sammen kan jeg desvære ikke give dig et svar på.
Louise

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-04 13:05

Tror måske det kan have noget at gøre med at de tænder der kommer frem nu ved 2-års alderen er de bagerste...

Har du prøvet at få visdomstænder så ved du også at det godt kan trække både ned i hals og op i øret, uden at det betyder sygdom, bare lidt smerte...

Børn kan ikke forstå og få forklaret smerte, derfor er det tit mere smertefuldt får dem...

Min egen datter er lige blevet 2 år, og har lige fået 3 af de 4 bagerste tænder... *ss*

Kommentar
Fra : leilub

Dato : 12-03-04 14:23

det kan helt klart hænge sammen. Måske har du selv prøvet at have tandpine, som trækker op i øret.

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 24-03-04 14:11

Tak for svaret nicolehh.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 24-03-04 14:21

Selv tak! *ss*