/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
powerluftfiler...haster
Fra : trytter
Vist : 500 gange
2 point
Dato : 11-03-04 15:51

jeg har en pgo hot 50 med standard karburator....så ville keh høre hvor mange millimeter det skal være på for at passer på en lovlig karburator.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 16:04

Du må lige uddybe dit spørgsmål...

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 11-03-04 17:05

altså jeg har en stanfard karburator på min hot,,,og så vil jeg gerne have et powerluftfilter på...men jeg ved ikk hvor mange millimeter det skal være....kig evt på www.thansen.dk

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 12-03-04 09:23

Hvis du vil have powerfilter på så køb en skumfilter, powerfilter suger sand ind og det ødelægger dit cylinderkit. Vh jimbo3

Accepteret svar
Fra : bws16

Modtaget 2 point
Dato : 13-03-04 17:37

godag bare køb en powerluftfilter og så kan du indstille på din karbo hvor meget luft den ska have.. og køb en anden dyse som der passer bedre til din karbo

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 13-03-04 17:55

Tak for svaret bws16.