/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cs videos!
Fra : Nick15
Vist : 384 gange
44 point
Dato : 11-03-04 15:00

Hej er der ikke nogle der er flinke og give mig nogle link til nogle cs movies som jeg kan lære nået af???

Mvh Nick

Ps lad være med at sige jeg bare skal øve mig! kunne godt tænke mig at lære nogle ting fra cs movies og en ting mere det skal helst ikke være camper movies!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 54 point
Dato : 11-03-04 15:07

Der er ikke særlig mange links ude på www... De steder du skal kigge er fildelingstjenester (og NEJ, de er IKKE ulovlige at bruge)... Søg på cs movies eller counter strike movies eller hvad der nu skal til... Jeg kan bestemt anbefale disse:

Frag or Die I
Frag Or Die II
Adrenaline I
Adrenaline II
Team OMG (Nu kendt som Team AMD)
F4ng
Friendly

Disse (plus mange andre) har jeg liggende, og jeg nyder at se de frags... Det er vildt så gode de er...

Håber du kunne bruge det!

MVH Ostemanden!

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:28

ok tak men du ved ikke lige hvor jeg kan downloade dem vel...?

Mvh Nick

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-03-04 21:47

Ehm... Altså jeg brugte først Kazaa Lite til at hente nogle af dem, da det ikke er påkrævet at dele noget... men de bedste finder du med DC++, men der er det også påkrævet at dele noget....

Her er et par små stykker... Men det er altså som sagt på fildelingstjenester som kazaa osv du får de bedste film!
http://www.counterstrikeshome.de/videos.php3

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 13-03-04 21:56

undsyld men her kommer et sprøgsmål mere er der nogle der ved hvor jeg kan finde Buyscript til CS1.6 altså en program der laver scriptet så jeg trykker på en knap og den køber våben vest og ammo og granerter???

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 16-09-04 21:24

du går ind på http://home20.inet.tele.dk/dbl/cs/Buyscript.htm Downloader den og så installerer du den i Steam\SteamApps\Din@email@\counter-strike\cstrike

Og så går du ind og spiller og trykker H

Hilsen Marc Spørg endelig hvis du har problemer men det er nemt