/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Seriøsitet!!!!
Fra : tempraslamse
Vist : 429 gange
75 point
Dato : 11-03-04 12:15

Jeg vil gerne vide hvorfor at nogle skal tage pis på folk der gerne vil vide noget om sex, og alle andre spørgsmål...????

Jeg syntes det er for meget, at man ta'r pis på folk..... ja i må meget undskylde... men bliver sq lidt sur

mvh Lamse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 12:21

Hvem har drillet dig Lamse?

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:23

der er ingen der har drillet. ... det er bare folks måde at svare til andre på!!... kan man sq ik være bekendt...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 12:25

Har du nogle eksempler?

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:27

Better....

syns jeg ik jeg vil... Jeg bliver bare gla over folk kan svare som de gør... stakkels den der får svaret...

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:28

gal...even

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 12:32

Det er jo svært at tage stilling til det du skriver hvis du ikke underbygger det med eksempler.

Jeg har selv fulgt nogle tråde om bl.a. sexualitet, og har i den forbindelse set at mange forslag ti lspørgsmålsstilleren handler om at stille spørgsmålet i et andet forum der er mere egnet til den slags, den slags forslag har jeg også selv sstillet.
ANdre spørgsmål har været så åbenlyst useriøse og provokerende, at de ikke fortjener så seriøse svar, og andre igen har da virkelig fået en god og seriøs hjælp, så du må uddybe lidt hvilke tråde du mener der er så slemme.

Du har oprettet dette emne som et SPØRGSMÅL og hvis det skal besvares på en fornuftig måde må du jo også selv deltage lidt, ellers bliver det svært at give dig et fyldestgørende svar, og det skal vi jo have så vi ka nfå det lukket igen

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:33

jeg vil gerne vide hvorfor folk ikke er seriøse ????....... det kan jo være et kæmpe problem for den der spør... og forventer selvfølgelig et pænt svar .

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 12:35

Det er jo svært at svare på hvorfor folk ikke er seriøse, der er vel individiuelle årsager til at man vælger at have en bestemt indgangsvinkel til dette forum, så med mindre du kommer med eksempler på de svar du synes er så slemme, så kan de mennesker du betragter som useriøse jo ikke se at det er dem du mener, og dermed heller ikke svare.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 12:38

Kvaliteten på svarene her på sitet er i sagens natur stærkt svingende. Ligeledes er der kandu'er der koger totalt op og bruger et temmelig grimt sprog og ynder at ævle sig ind på hinanden. Idet kandu'erne er så forskelligartede kan du ikke undgå dette - mennesker er forskellige.

Jeg vil gerne indrømme at der er en håndfuld brugere jeg nemt kunne være foruden. Det er i sagens natur ikke de samme brugere som andre ikke bryder sig om. Klart nok. Men flertallet forsøger på bedste vis at yde hjælp når der bliver spurgt om noget.

Beklageligvis kommer der engang imellem et par dumsmarte brugere, og stiller fup-spørgsmål. De laver så et dobbelt login, og tror at man vupti, kan lave sig en bunke superpoint, og derved vinde månedens dims. Almindeligvis opdages den slags omgående, og kandu skrider ind med en udelukkelse.

Men det er svært det der. Jeg vil da gerne indrømme at jeg sommetider bliver endog meget vred på visse brugere og bruger måske mindre heldige vendinger, men never mind.....

Men hvis du kigger dig omkring, opdager du snart hvem du kan få hjælp af - og her taler vi ikke om gætte-svar! Men seriøse forsøg på at skaffe de/den ønskede oplysning. Eventuel egne erfaringer og viden.

Kandu er rimelig stærkt kørende i brugbar hjælp, vejledning mv. Okay der kommer meget skrammel, og noget kan ikke løses her, men ellers ok. Tipsene er stort set ubrugelige og fyldt med lal, idet visse brugere har fyldt dem med historik for deres internet-surf, gentagelser og alt mulig bla bla.

Men en søgning på kandu kan ofte finde noget guld frem.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 12:38

Jeg forstår din frustration og det er desværre ikke kun denne type spørgsmål der er problemer med. Dette forum er åbent og derfor kan man jo ikke sætte nogen standardkriterier for svarenes kvalitet. Denne kategori bliver ofte brugt til at forarge og det til trods for at der vel ikke er noget mere normalt end seksualitet.
Better_Performance er nok inde på noget af det rigtige, at dette forum ikke egner sig til følsomme seriøse spørgsmål. Desværre.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:40

jeg vil ik hænge nogen ud, derfor... Jeg har lært, at der er ingen dumme spørgsmål... men dumme svar... og uanset hvilken indgangsvinkel man har... kan man da svare ordentligt eller hvad ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 12:41

Jeg kan da erindre et par katastrofe-svar på et særdeles seriøst spørgsmål Better, fra en af top 10'erne. Gæt selv hvem.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 12:42

Hvad er der så i vejen med at blive gal? Det sætter somme tider fut i tingene, nu ved jeg jo ikke hvad det er der gør dig gal? Jeg synes der bliver svaret ret seriøst på seriøse spørgsmål, jeg har også set humoristiske svar, nogen ting er lettere at behandle humoristisk! Humor kan vel ikke gøre dig gal? Nu har jeg svaret så seriøst som jeg kan, når jeg mangler konkrete eksempler! OP med humøret!
mnh. Valde.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:43

Bjarne... mente også andre spørgsmål..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 12:44

Det må så være mig, eller..............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 12:45

Jeg vil være ked af at trække et eksempel frem, Valde, uanset at svaret nok var så langt under lavmålet som det kunne komme. Jeg håber inderligt at det blev skrevet i et dumsmart forsøg på at være sjov, idet svareren eller må siges at være ualmindelig tåbelig. Beklageligvis har nogen mindre situationsfornemmelse end andre. Det er vel egentlig der hunden er begravet, ikk' Lamse?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 12:47

tempralamse, det er da klart og mon ikke min holdning er kendt selv om nogen mener jeg skulle tie stille. Jeg tror ikke på at tingene går i sig selv og derfor udtrykker jeg igen min mening, og man må gerne sige mig imod, meen gerne på en ordentlig måde
Bjarne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 12:48

Hvis du kigger tilbage Lamse, har der også været grimme "opdigtede" historier, hvor kandu'er har forsøgt at hjælpe, hvorefter de finder ud af de er blevet taget ved næsen. Det er ikke rart.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:48

BjarneD... dette skrev du..

Jeg forstår din frustration og det er desværre ikke kun denne type spørgsmål der er problemer med.

så svare jeg bare.... at jeg mente også at det er andre en sexualitets spørgsmål.. *SS*

Men jeg mener jo bare, at man godt kan tage hensyn til den der stiller spørgsmålet...

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 12:54

jeg vil heller ik hive noget frem om nogen.... netop fordi, at der er noget der hedder diskretion.

mindre situationsfornemmelse ....... ja, det er lige der den ligger.

Jeg har ik været her så længe, men nok til at finde ud af, at det her medie ik er såååååå seriøst... selvfølgelig er det pjat og spas...det skal der være plads til... men igen... med måde, og tage det alvorligt, der bliver spurgt om... ka i følge mig..???

BjarneD............ hvorfor skulle du tige stille ???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 12:58

Nej, hvorfor, Ja det skulle da lige være hvis jeg tror for meget om mig selv og det får jeg jo at vide når jeg går i clinch med provoerne

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:00

Jeg personligt, ville ikke skrive ondt eller noget, jeg siger min mening, men på en sådan måde, at personen ikke misforstår mig, og at jeg mener det seriøst.... kunne ik drømme om at svare sjovt, på et spørgsmål..... uden personen selv ligger det imellem linierne.... jeg tager alle spørgsmål seriøse... med mindre, man kan se det er en der er ude på ballade.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:01

BjarneD.... det kommer jo igen an på hvordan det bliver sagt..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 13:04

Ja så sandelig. Nå jeg logger af nu (bare så man hvorfor jeg ikke svarer)
Bjarne

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:05

hygge BjarneD

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 13:14

3773 jeg forstod ikke hvad du sagde! Jeg har aldrig før fulgt en tråd under emnet sexualitet, så i andre har vel nogle oplevelser derfra som jeg ikke kender, jeg forstår da ikke hvad der er i vejen med humor? Humor løser mange problemer, det har jeg da erfaret gennem et langt liv. mit indlæg var mere generelt end specifikt om sexualitet!
mvh. Valde.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:16

okay...kommer med et eksempel..... se " dyresex og aids"

så forstår i mig nok bedre.... men nevner ingen navne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 13:21

Det var nu heller ikke under sexualitet jeg fandt den mest åndsvage kommentar, men under andet helbred.

Det var bestemt ikke et spørgsmål, hvor spørgeren havde brug for dumsmarte vittigheder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 13:24

Okay Lamse, ser ud til at vi åbenbart har samme bruger i kikkerten!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 13:24

Lidt øv, for han kan godt svare seriøst.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:26

det har vi nok.... men siger igen..... det er ik kun i sexualitet spørgsmålene...

sådan et svar kan man bare ik skrive..... det er sq ik pænt!!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 13:31

Næ, og prøv at kommenter det, og du ryger i hakkemaskinen. Kritik modtages ikke så gerne.

Men spændende bliver det med det nye kandu-koncept. Der kan man åbenbart fravælge sig kommentarer fra Per og Poul og hvem man ellers ikke gider høre på.

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:35

Jamen det skulle jo ik være nødvendigt at ende i hakkeren for at be folk om at svare pænt .... men jeg ved godt, der er folk der bare ik kan tage kritik... derfor vil jeg da gerne have at, de svare mig på hvad jeg nu måtte sidde med.... tror jeg skal holde mig fra de spørgsmål, hvor tonen er lagt.... for jeg bliver sq så sur... og ked af det på de andres vegne.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 85 point
Dato : 11-03-04 13:36

Andet er der vel ikke at sige til det!

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:56

tak for svaret 3773 ....

håber vi kan få andre til at indse, at man snakker pænt til folk... ville nu godt ha flere med, men kan være jeg skriver om det igen en anden dag.

fortsat go' dag

mvh lamse

Godkendelse af svar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:57

Tak for svaret 3773.