/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
iis 60 og subwebs
Fra : sorenm
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 11-03-04 11:59

Jeg har et websted på iis win2003. Herunder har jeg et subweb. I dette subweb ligger et fags hjemmeside.
Sådan har en hel række fag hvert deres subweb.

Hvordan laver jeg det således, at hvert fag, får en lukket område under dette subweb.

Kan jeg lave et andet websted med login (hentet fra server). Hvori jeg laver en mappe og hvert fag deri får en undermappe.

Hvordan får jeg denne undermappe til at optræde i ovennævnte subweb. Er det muligt?

Accepteret svar
Fra : sixhoej

Modtaget 200 point
Dato : 04-11-05 19:54

du sætter bare den bestemte mappes rettigheder efter hvilke server-oprettede-brugere, der udefra (og indefra) må se indholdet...

det kaldes CHMOD eller skrive/læserettigheder - prøv med et testdomæne, og se om du kan få det til at virke, for det er træls, hvis man laver fejl i det, så er det træls at komme tilbage igen.

/jsc

Godkendelse af svar
Fra : sorenm

Dato : 06-11-05 11:15

Tak for svaret sixhoej.