/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Øhhh Eskild!!!
Fra : Sunowich
Vist : 434 gange
200 point
Dato : 11-03-04 10:03

Ku du måske lige forklare hvad du mener i dit tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/7056
mvh sune

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-03-04 10:36

hej sune du skrev at man ikke må åbne den side som de anbefaldede i DR´s program ang. fjernelse af spyware prøv siden spywarefri online (brug x-clean) den fjerner hurtigt/gratis de nyeste infektioner,den virkede hos mig jeg var angrebet(det var ikke negativt ment da jeg skrev/ikke kunne forstå at du frarådede at åbne siden)
mvh eskild

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 11-03-04 10:41

Kontakt ændrede deres genvej omkring klokken 2300. Så vidt de ihvertfald siger.

Moeltov

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 10:53

Du ved der sidder Nogle her på kandu og gør sig til dommere over Hvad der er SERIØST og hvad der er FORBUDT hvad Man kan tillade sig feks omkring PoientRy/Bytteri Og hvor mange tips man må komme med fordi man/Jeg lige syntes det er sjovt om man kan opnå det mål man har sat sig feks at nå topscoren for en måned uden vel at mærke at SNYDE Fik i den ja jeg behøver vel ikke nævne navne i ved godt selv hvem jeg mener Og derfor skrev jeg at hvis man tilhørte nogle af dem med den løftede pegefinger så skulle man da ganske enkelt bare lade være med at åbne linket og så øffe videre et andet sted . Og så vil jeg da også lige sige at når der nu kommer et nyt Kandu hvor man kan udelukke dem man ikke kan lide kan jeg lige se de så og så seriøse sidde i deres egen lille lukkede gruppe og diskutere åh så seriøst med hinanden

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 11-03-04 10:54

Puhaaaa, Sunowich, Kan du ikke lige huske ,,, og .... Man bliver helt forpustet mand

Moltov

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-03-04 11:02

ok nu forstået,men mit tip havde intet med point at gøre,fandt bare ud af at det virkede,da jeg var angrebet,håbede så at det kunne hjælpe andre.
eskild

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 11:06

Moltov Ska du på wc??og det kan man godt blie helt forpustet af

Kommentar
Fra : technic

Dato : 11-03-04 11:44

Jeg er godt mok tmlig ny her, men jeg kan ikke se hvad det her nonsens har med sikhed at gøre, og jeg har da alrede set at sunowick er noget af de mest ubegavede hvis man kan måle det på hans svar.
Selvretfærdighed er en meget grim ting og kandu handler vel om at hjælpe og få hjælp og det bliver der vist mangel på hvis sunowick skulle bestemme.
Jeg kan altså ikke se hvad det bytteri og kævlen skal være godt for man skulle jo tro det var en børnehave.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 11:46

Du må med ind i seriøses klub Næste

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-04 12:37

tecnic > Stop det med at give andre brugere karrakter, kan man ikke sige noget pænt så "ti stille". Det nemmeste er at svine andre til, men løser sjældent noget.
Lad dem der stiller spørgsmålene bedømme svarene, enhver der er her hjælper efter bedste evne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 12:41

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 12:47

Kommentar
Fra : arly

Dato : 11-03-04 13:27

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-04 13:32

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-03-04 13:33

Er denne Diskussion slut nu? Siden at de ligegyldige smileys kommer? For så stopper jeg nemlig med at få mails om at der kommer indlæg (Nej ikke var always) herfra.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 14:33

Moltowv Det må jo være udtryk for at de ikke har noget seriøst at sige dem med de sørgmodige hoveder Suk

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 16:31

>Sune
Citat
Jeg lige syntes det er sjovt om man kan opnå det mål man har sat sig feks at nå topscoren for en måned uden vel at mærke at SNYDE

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-03-04 16:33

Jeg er lidt i tvivl Suno? Betragter du dig selv som seriøs eller useriøs?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 17:31

Det er jeg også >tedd, men hvad ved suno om dette :

Citat
når der nu kommer et nyt Kandu hvor man kan udelukke dem man ikke kan lide

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 17:53

Ja spørgeren kan udelukke og gad vide hvem der bliver udelukket
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-03-04 17:57

Så kommer der vist gang i dobbelt og derover profilerne

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-03-04 18:00

jeg synes efterhånden at det er kørt lidt af sporet,og lang væk fra starten,så jeg lukker
mvh eskild

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 20:08

Hva så ellebye det er vel nok godt du har lidt at finde citater i Men du var da vist en af dem der stod i kø forleden dag da der blev delt rundhåndet ud af poient var du ikke

Jae bjarne så må vi jo se hvem der bliver udelukket og du var vis også med i snydekøen

Og ted Jeg er begge dele Og dobbeltprofiler er der vist allerede en del her der har dog ikke mig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 20:55

Psy Suno, du ved godt at du stadig skylder mig 200 ik' , eller det har du måske glemt, og i øvrigt gav teil mig 101, og hvad så ??. Vil du ha' 500 mere hva' ?

Næh, du fik selv 500 som du lige så stille glemmer, at det var min egen fejl det bebrejder jeg dig naturligvis ikke for.

Men du prøver at sno dig ud at det citat jeg kom med, så hvis du er hvad du giver dig ud for så fortæl fortæl.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 22:57

Tillykke Sune med de 500 point.

Og velkommen i klubben.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 22:59

Der røg uskylden igen, igen, igen.................!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 23:43

Jeg har sku ikke bedt om nogle poient jeg skulle bare lige sige min mening om et par selvhøjtidelige hoveder der ellers glider glat igennem de fleste steder Hi hi Men der var åbenbart en der syntes at jeg sagde noget der kunne bruges Gad vide hvad han syntes om jeres facon

Ps.
Takker for flag og lykønskninger Jeg fylder år om Ca 20 minutter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-03-04 23:47

søge bot-bot nakke

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-03-04 00:06

Jamen så siger jeg endnu en gang

og håber du må få en god dag.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-03-04 01:21

Imponerende Sune!! Du kan jo godt! http://www.kandu.dk/dk/spg/35416
Et stort tillykke herfra med fødselsdagen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-04 08:00

Takker Ellebye

Pas på Bjarne jeg har jo et par forslag til hvad jeg ku finde på at kalde dig Og så bliver du jo bare ked og må sladre til ellebye

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 200 point
Dato : 12-03-04 08:08

"Snydesprosser", det vidste jeg ligegodt ikke der var noget der hed, så din henvisning. Den var nu alligevel god.

PS! Pas nu på ikke at spise for meget lagkage, vi andre skal også ha' et stykke.

Et stort ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:02

Jamen Ellebye så må du jo helre have hvad jeg skylder dig fra dengang du kom til at betale mig poient som jeg ikke skulle ha
Hav en fortsat god dag Øh Nat
Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:03

Tak for svaret ellebye.