/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
elektriske pad, creme
Fra : snaptil
Vist : 765 gange
40 point
Dato : 11-03-04 08:17

har en kammerat som bruger elekstrisk pad og han mangler creme til dem .. kan godt godt finde dem på en amerikansk side men det er dyrt i forsendelse.. nogen der kender nogle danske sider..
.. lille tillægs spørgmål.. nogen der ved om de overhovedet har nogen god virkning.. og om de evt skader på lang sigt

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 11-03-04 10:45

hvad er en 'elektrisk pad' ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 11:32

Du må da ku få det at vide hos en læge feks de bruger jo sådan noget creme til når de ultralydsscanner gravide kvinder jeg mener det er det samme
Ps.Har lie ledt men ik fundet nogle links
Mvh sune

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 11-03-04 12:07

Du kan muligvis bruge en neutral gel med aloe vera. Der er en billig her http://thorup.ws/camille

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-03-04 17:43

http://www.vitalityweb.com/backstore/electrode-gel.htm
her er et eksempel på udenlandsk side.. så ved i hvilken creme det sådan ca er.

Accepteret svar
Fra : LazyPravda

Modtaget 40 point
Dato : 11-03-04 17:57

Du kan købe gel til elektroder, hos levrandører til fysioterapeuter. Det er ikke ret dyrt. Da der jo ikke går ret meget til, kan det være at du kan købe en halv liter hos den lokale fysioterapeut, eller kan du købe det i dunke hos bl.a.:

Rohde Produits
Gl. Holte Gade 40
Gl. Holte
2840 Holte
tlf. 45 80 20 23

Søgeord
danegel massagecreme paraffinbad ultralydgel ultralydsgel

(Rohde har ingen hjemmeside)

Du kan også prøve:
www.proterapi.dk,
du skal kigge under butik - forbrugsartikler - klinik - gel - Det hedder "kombi-gel" og koster 35kr for en liter + lev. moms, ekspeditionsgebyr.

Held og lykke fra LazyPravda

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 13-03-04 15:12

Tak for svaret LazyPravda.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 16:38

Selvtak