/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan åbner jeg filen .bin?
Fra : plb
Vist : 457 gange
60 point
Dato : 11-03-04 07:36

Hej

jeg har en .bin fil som jeg gerne vil have åbnet. jeg har forsøgt med isobuster, som skullle kunne åbne den, men den siger bare
The Primart Volume Descriptor (PVD) is unreadable.
Read Error at address : 16
Device reported Error : 05/64/01
hvad kan jeg gøre?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 11-03-04 07:43

der skulle da være en .cue fil også

men prøv det her program som jeg selv bruger, det er en drev emulator...

http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php?mode=Download&id=34

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-03-04 07:52

En Bin fil skal kunne åbnes med ISOBUSTER,så den er vel beskadiget !Read Error

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 11-03-04 08:27

er enig med ofa... ville bare udelukke at det ikke var softwaren... men det kan helt sikkert ligeså godt være en fejl i imaget...

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-03-04 08:31

en bin fil kan være alt muligt.

Start med at rename den til en txt fil og åbn den så med din alm wordpad, så kan du måske se hvilket program der har genereret filen, eller om det bare er tekst.
Hvis du henter en crack eller lign fra nettet følger der som oftest en bin fil med som blot er alm tekst.

Hvor mange MB er din bin fil ?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-03-04 08:52

Thulin
Følger med,det vidste jeg ikke

Kommentar
Fra : plb

Dato : 11-03-04 14:58

jeg har en .cue fil, men tror det er filen som er beskadiget...
jeg har prøvet med deamon tools, men den kunne heller ikke.
skal man også bruge .cue filer til .iso??

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 11-03-04 15:00

nej det skal man ikke.... det er formentlig din bin fil der er beskadiget...

Kommentar
Fra : plb

Dato : 11-03-04 16:44

kan jeg reparer den på en eller anden måde?? eller skal jeg have en ny?

Kommentar
Fra : mogens6

Dato : 11-03-04 22:54

Du kan også prøve at bruge prog,, fireburner "" som selv genkender cue og bin filer .

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 60 point
Dato : 12-03-04 11:27
Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 13-03-04 15:56

Tak for svaret dscoop80.