/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hjælp!!! Hund søger nyt hjem
Fra : annali
Vist : 764 gange
50 point
Dato : 10-03-04 20:11

Desværre vågnede jeg en morgen med allergi !!!!!!!!

Mon nogen kan hjælpe mig med at finde et nyt hjem til min dejlige, venlige og sociale schæferblanding med (gul pels, sorte øre, øjne og snude) som jeg fik fra Grækenland for ½ år siden. Han elsker børn og andre hunde....

Han er 2½ år, kastreret, vaccineret, blodprøver og chipset.

Gives kun til absolut godt hjem med god plads.

Accepteret svar
Fra : tempra

Modtaget 60 point
Dato : 10-03-04 20:20

Hvad skal du have for den??

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 20:53

Hej tempra

Som skrevet, så vil han blivet givet til dem der kan garanterer mig et godt hjem med god pleje og omsorg til ham

Godkendelse af svar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 20:57

Tak for svaret tempra. men er du slet ikke interesseret i at spørge om andet end penge... det handler for mig om det ansvar jeg føler for, at skaffe et nyt kærligt hjem til en god og trofast hundeven

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 21:08

Hold da helt op nu bliver vi da rigtig nysgerrige!
Ja. vi har haft hund før, vores mentalitet ang hunde, ja så er den en del af familien, så hvis far ligger på sofaen så gør hunden det også hvis da der er plads til far... Vi har 110 m2 hus 48 m2 gårdhave (indhegnet) og 250 m2 græsplæne, med hæk rundt om og 50 m til skov. 2 børn selv til at klappe på den plus alle naboernes unger.
Det største besvær den vil få hos sådan nogle som os er nok, at gå fra sovepladsen til mad skålen. og måske gi et enkelt bjæf eller to når det ringer på døren. Den sidste vi havde fik HD så derfor måtte vi aflive den da den ikke skulle lide mere end nødvendigt... vi vil gerne have et billede af den send venligst billed til pusser@adslhome.dk

VH Tempra...

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 21:10

Jeg vil egentlig hellere snakke i tlf om sådan noget som dyr der skal skifte ejer og så man kan danne sig et indtryk at den anden person..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:10

Annali du lukkede vist lidt for hurtigt.
Det kunne jo godt tænkes, at tempra var interesseret da man jo ikke kan vide om du vil sætte en høj pris for at sikre dig at det er en der er seriøs, der skal overtage hunden.
Min hund blev anskaffet via Den Blå Avis, og vi blev krydsforhørt inden vi kunne få en adresse og vi fik klar besked om at en handel ikk ekunne aftales før vi havde været der.
Barske vilkår, men helt OK, og vi hunden med hjem fordi det var gensidig kærlighed og nu er det over 7 år siden og han ligger ved siden af mig og snorker trygt.
En 2½ årig er ikke det mest eftertragtede, men det skal nok komme.
Er der ikke en landsdelsangivelse du kunne have oplyst. Prøv igen nu du fik lukket lidt hurtigt.

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:28

Jeg undskylder, hvis jeg bliver opfattet lidt "vas", men jeg er virkelig ulykkelig over, at skal skille mig af med ham.

Min allergi er kommet på en nat, og jeg har måtte lade nogle venner tage han til jeg finder nogle kærlige mennesker.

til tempre: jeg sender nu nogle billeder til dig og du kan kontakte mig på annali@adr.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:34

Held og lykke med hundens nye hjem og du skal ikke undskylde det er bare forståeligt og du har min respekt for at ville gøre det bedste for hunden. Masser af sympati!

Bjarne

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-03-04 21:37

Hvad er det en blanding af. Hvis der er labrador i han er jeg meget interesseret, og kan give ham et godt hjem.
Torben

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:37

Til BjarneD

Tak skal du have for din omsorg... Ja... nu tuder jeg alså....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:41

Jeg tror det ender godt for hunden, og du får det bedre med allergien.
Pøj, pøj.

Kommentar
Fra : annali

Dato : 10-03-04 21:44

Til bauchmann.
Gubbe som han hedder kommer fra internatet i Grækenland, og han ligner en schæfer. Hvad der ellers er i ham ved jeg ikke,... han er utrolig kærlig, og det er hvad det der er betydningsfuldt for mig

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-03-04 08:40

Annali, klik på mit profilnavn, så ryger du ind på min hjemmeside og kan maile mig derfra.

Min svigerinde leder efter en hund....

mvh Christina