/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Hvilken font??
Fra : Iboga
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 10-03-04 17:00

Hejsa..

Jeg leder efter navnet på en font, men jeg har kun et billede hvorpå der står en kort linie med denne skrift.
Og eftersom som jeg ikke kan sætte et billede ind her, må du skrive din mail til mig, så sender jeg dig billedet..

Langt ude... men nogen der vil prøve chancen??

Iboga..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:05

Meget langt ude - Har du ikke en hjemmeside du kan lægge den på.

Accepteret svar
Fra : U_J

Modtaget 60 point
Dato : 10-03-04 17:22

Hej Iboga

Prøv dette link:

http://www.fonts.com/findfonts/identifontframe.asp?nCo=AFMT&FONTNAME=ident ifont

Det er en test á la multi choice, hvor du svarer på en række spørgsmål vedr. bogstavernes udseende. Til sidst kommer der nogle forslag frem, med hvilke skrifter det kan være.

Hilsen U_J

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-03-04 17:43

Hvad vil du bruge den font til?
Hvad skal du bruge billedet til?
Hvorfor lægger du ikke bare din mail ind?
Er du bange for spyware eller noget?
Hmm, opret en mail, der ikke kan genkendes!
Gå op på biblioteket og åbn denne mail, og se det eftertragtede billede!
Er der noget forkert i denne fremgangsmåde??
Ja måske!
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-03-04 17:44

Langt ude, ja!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:53

"Iboga"
Du har 4 andre spørgsmål hvor du enten ikke gider svare eller ikke gider lukke.
Gør noget ved i stedet.
Dine spørgsmål går over et bredt spectrum.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 18:27

"Iboga"
Det var ikke for at jage rundt med dig, men godt du lukker dine spørgsmål.
Men for at hjælpe dig er det nødvændigt at du mange gange kommer med nogle flere oplysninger og så er det ikke smart bare at blive væk.
Hvis du mener noget med dine spørgsmål og gerne vil have nogle svar - er du nødt til at gå ind i dialogen og svare.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 18:45

-> "refi":

Nu synes jeg godt nok lige at du strammer den!!.. Giv mig dog lige en chance..
1. Indtil nu har jeg ikke anet hvordan man lukker ens spørgsmål, ( bare rolig har fundet ud af det)
2. jeg er ikke så tit på, så det er ikke altid jeg lige husker at jeg har et åbnet spørgsmål,
3. faktisk hvis du tager og læser mine poster, har jeg ikke fået svar på nogle af dem, ihvertfald ikke nogen der er tilfredsstillende.. Skal jeg så lukke dem alligevel, "mr. top 10 bruger"???

- hvis du vil have en åben dialog med mig, fint, lad os ind et sted hvor vi kan være "face 2 face".. ?!?!!?

-> Valde

Min mail er under min profil, og beklager hvis jeg har valgt at gøre tingene på min måde. Hvis du ikke synes om det er det bare ærgeligt.. Billedet er bare så uheldigt at have denne her font er på sig.. og jeg skal ikke bruge den font til noget, synes bare den er tæske fed, at jeg bare må have den.. Så kunne det være at jeg ville bruge den når jeg skriver mails...

-> U_J:

Sikke en fed ide, har set det site før, men kom ikke lige selv i tanke om det. Takker!!... :)

- Iboga

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 18:46

Tak for svaret U_J.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 19:00

Jamen det er da fint "Iboga"
Det eneste jeg bad om var jo også kun at du svarede - det var det der manglede.
Dit fontproblem kunne sikkert også sagtens løses, men så må du da selv hjælpe lidt til - alt kan lade sig gøre med lidt god vilje.
Og når du får nogle svar du ikke kan bruge - skal du jo netop pointere det så der kan komme nogle andre - ellers dør spørgsmålet.
Det er jo ikke for at genere dig vi prøver at hjælpe.
I dette spørgsmål starter du kl 17:00 og melder dig først igen 2 timer senere.
Det er netop lige når man har stillet spørgsmålet at de første kommentarer kommer.
Så hjælpen er der hvis man vil tage imod den.

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 10-03-04 19:09

Hej Iboga

Selv tak, jeg er faktisk blevet henvist til linket her på Kandu. Jeg har siden da haft glæde af det ved flere lejligheder, men desværre ikke ved det indlæg, hvor jeg manglede navnet på en font.

Hilsen U_J

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 19:11

->refi:

Okay, jeg er meget opsat på at få denne font, så hvad gør jeg?? Hp har jeg ikke, som du spurgte efter tidligere.
Og ang de andre spørgsmål så synes jeg at jeg har sagt at det var ikke det jeg ledte efter. Har endda hævet point scoren.. så...
Og helt ærligt bare fordi jeg ikke svare med det samme havde sq ikke lige regnet med at få repons så hurtigt... Sad faktisk på daværne tidspunk og ledte efter min font.. men uden held..

Så hvad gør jeg nu?

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 19:20

-> U_J

Okay, deværre har jeg ikke fundet min font endnu på sitet, men vil forsøge en gang imellem og tage testen og se om lykken er med mig..

-> refi:

Jeg vil gå ud og lave aftensmad, så du må meget undskylde hvis jeg ikke lige for svaret dig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 19:27

Prøv om du kan finde en side på nettet hvor den samme font er - så kan vi se den der.
Det behøver jo kun at være en der ligner meget - det giver tit et spor.
Velbekomme.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 04-04-04 12:11

Hello igen..

Her min hp med billedet på..

killings.subnet.dk

Og det er skriften jeg gerne vil vide..

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 04-04-04 12:12

Hello igen..

Her min hp med billedet på..

killings.subnet.dk

Og det er skriften jeg gerne vil vide..

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 04-04-04 12:12

Hello igen..

Her min hp med billedet på..

killings.subnet.dk

Og det er skriften jeg gerne vil vide..