/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Ron Thompson
Fra : carlo3
Vist : 2070 gange
120 point
Dato : 28-04-02 18:21

er der nogle der ved noget omRon Thompson Supreme den er på tilbud i bilka i denne uge og inden jeg køber vil jeg lige høre om det er godt nok
Hilsen Carlo 3

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-04-02 00:06

Det er med fiskegrej som så meget andet du får hvad du betaler for, er den
på tilbud nu, har den nok været for dyr før.
V.H. Nels
"carlo3" <carlo3.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:NgVy8.6665$HZ2.542445@news000.worldonline.dk...
> er der nogle der ved noget omRon Thompson Supreme den er på tilbud i
> bilka i denne uge og inden jeg køber vil jeg lige høre om det er godt
> nok
> Hilsen Carlo 3
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : speed

Dato : 01-05-02 00:30

Hej Carlo
Jeg syntes du skal vælge en stang der passer til den form for fiskeri du gør mest i
så om den hedder Ron thomson supeme /Diawa /ABU /Berkly osv... er for så vidt ligegyldig.
køb en stang du kan li,det er ikke altid prisen der skal afgører hvad man vil have.
Men køber du en Ron Thomson stang er jeg sikker på du ikke bliver snydt,jeg har selv to af slagsen
prøv at sammenling priser på hjemmesiden www.godtgrej.dk

Hilsen Speed

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 120 point
Dato : 01-05-02 01:32

Hej Carlo!

Det er dejligt at se, at der er andre end mig der synes, at Ron Thomsen normalt er et godt mærke.

Hvis det du savner som et svar, er en udtalelse fra en der købt den pågældende stang, så prøv at gå ind i en decideret news gruppe f.eks.
"dk.fritid.lystfiskeri", der kan du prøve at søge og ellers stille spørgsmålet der, nogen må da have købt den omtalte stang!

Mvh
Bjarne H

Godkendelse af svar
Fra : carlo3

Dato : 02-05-02 16:27

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : klyb

Dato : 19-08-02 16:24

hej deres stænger og waders er ok jakker osv er på det jævne men stængerne er en udemærket kvalitet
nu ved jeg ikke om du skal fiske havørred fra kyst eller bæk ørreder eller havd du i det heletaget skal fiske, stangen skal jo helst passe til dit fiskeri
alså skal du fiske ørreder på kysten skal du helst have en 9 til 10 fods stang der kaster fra 10 til 30 gram
skal du fiske i små å¨er skal du have en stang op til 8 fod o.s.v
det vigtigste ved en god stang er dens rygrad dvs at den kan kaste og kroge fisken ved et let mod slag
alt det gor en ron tomson ganske udemærket
knæk og bræk med din nye stang husk det gælder først og fremmest om at præsentere agnen for fisken så længe som muligt man fanger intet hjemme i sofaen hilsen klyb

Kommentar
Fra : klyb

Dato : 19-08-02 16:24

hej deres stænger og waders er ok jakker osv er på det jævne men stængerne er en udemærket kvalitet
nu ved jeg ikke om du skal fiske havørred fra kyst eller bæk ørreder eller havd du i det heletaget skal fiske, stangen skal jo helst passe til dit fiskeri
alså skal du fiske ørreder på kysten skal du helst have en 9 til 10 fods stang der kaster fra 10 til 30 gram
skal du fiske i små å¨er skal du have en stang op til 8 fod o.s.v
det vigtigste ved en god stang er dens rygrad dvs at den kan kaste og kroge fisken ved et let mod slag
alt det gor en ron tomson ganske udemærket
knæk og bræk med din nye stang husk det gælder først og fremmest om at præsentere agnen for fisken så længe som muligt man fanger intet hjemme i sofaen hilsen klyb