/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Warcraft III - Frozen Throne hakker
Fra : soyeljefe
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 10-03-04 15:53

Jeg kører med winXP pro, på en 850 Mhz, 512 SDRam, med Radeon 9200 SE (128 mb DDR).

Problemet er, at den hakker, især når man har gang i en mega konfrontation. Jeg kører ikke med optimal opløsning. Jeg spekulerer på om det kan være CPU'en der er for lav, selvom det "recommended" er 600 jeg har brug for, eller om det er fordi jeg kører med SDRam.
Jeg har læst lidt og har set man muligvis skal opdatere sin skærmdriver, men kan det virkelig gøre så stor en forskel? Grafikkortet er næsten nyt og det burde være nogle rimelig nye drivere der fulgte med?

Alle råd er velkomne

-Soyeljefe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 15:56

Det kan jo også være andet der bruger af recurserne har du scannet for spam spy og vira ??Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 15:57

Ellers ligger alle programmerne der er nødvendige her Mvh Sune
http://www.freefiles.dk/modules/news/

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 16:00

Er XP pro fuldt opdateret?? Jeg tænkte på "Direct X 9.0"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-04 16:01

De drivere der følger med når du køber et grafikkort er ikke nyeste.
Der går mindst ½ år fra Cden bliver trygt til du står med den i handen.
Så opdater det skal nok hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 16:01

trygt=trykt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 16:03

Directx 9 ligger også på den side jeg lagde link til

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-03-04 17:40

tak for det...jeg går lige hjem og tjekker det efter arbejde

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-03-04 17:42

Men ellers burde min comp kunne trække det flydende ikk'?

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-03-04 17:55

forresten så har jeg vist enten DirectX 9.0 eller 10b eller sådan noget (kan ikke lige huske det). Jeg har før checket for vira, og får ofte en worm.agobot.h som jeg har fjernet. og når jeg ser hvad jeg bruger af recurser (ctrt+alt+del) så ser det ikke ud som om der er noget der virkelig sluger kraft...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:55

Jo - det burde ikke være det store problem

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 11-03-04 15:41

Jeg har checket for spyware/adware og har downloaded nyeste drivere...det kører lidt bedre, men jeg kan ikke køre det i højeste kvalitet.

Godkendelse af svar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 12:52

Tak for svaret refi.