/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
boligforening uden udbyder TDC - afviser
Fra : berentberent
Vist : 489 gange
20 point
Dato : 10-03-04 12:22

Vi er en forening med 22 beboere, har installeret lokalt netværk, vi mangler en udbyder, vi forestiller os en adsl forbindelse 2 mbit. Har prøvet at henvende mig til TDC, Cybercity og Tiscali. De afviser alle at lave aftale med foreningen. Er der nogen der har nogle gode råd til evt. mellemhandlere der kan hjælpe os?
For det kan jo ikke være rigtigt at ovenstående firmas skal slippe afsted med at udelukke internet løsninger for små foreninger og istedet score kassen ved at sælge enkelt abbonement til private!
mvh Carsten

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 30 point
Dato : 10-03-04 12:25

kontakt www.telelet.dk de har ikke noget min eller maksimum.....

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 10-03-04 12:30

Hej,
Her i vores egen boligforening har vi netop fået installeret eget netværk - vores udbyder er "cirque"
Læs mere på http://www.cirque.dk
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 12:33

Hvad siger ejeren af ejendommen?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-03-04 12:53
Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 10-03-04 12:54

Eller I kunne få én privat adsl forbindelse og så koble jer alle sammen op på den med en switch eller tre

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 15:06

Der er også Dansk Bredbånd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 17:29
Godkendelse af svar
Fra : berentberent

Dato : 13-03-04 16:21

Tak for svaret basil28.

Kommentar
Fra : berentberent

Dato : 13-03-04 16:25

Tak for de gode tips jeg tror jeg følger op på nordit, telelet og cirque udbyderne. Mht at sætte en privat forbindelse op så, kan jeg bare sige det tør jeg sgu ikke, Tiscali kræver at abonnenten hæfter for brugen af linien og så godt kender jeg ikke beboerne i min andelsforening
vh Carsten

Kommentar
Fra : The_Denster