/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tele Danmark Selector
Fra : joker
Vist : 1000 gange
50 point
Dato : 28-04-02 12:12

Hej

Jeg har lige et lille spørgsmål.. Er der nogle som ved noget eller kan henvise til nogle sider ang. piratkort/hack af en TDK Selector eller er det ikke muligt...

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 12:23
Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 12:25

ha ha, meget morsomt, nu snakker jeg jo ikke om at bruge det i praktis, kun om den teoretiske mulighed.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 12:26

Okay!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 11:19

"joker" skrev bla
> Jeg har lige et lille spørgsmål.. Er der nogle som ved noget eller kan
> henvise til nogle sider ang. piratkort/hack af en TDK Selector eller er
> det ikke muligt...

Jo sagtens du laver det som en action gemmer det som gif og kopierer det
direkte til dit piratkort. Såre simpelt.

--

jopa
www.jp-web.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 11:29

d. 28/04/02 12:12 skrev joker på joker.news@kandu.dk i artiklen
0TPy8.5834$kp3.435089@news010.worldonline.dk:

> Hej
>
> Jeg har lige et lille spørgsmål.. Er der nogle som ved noget eller kan
> henvise til nogle sider ang. piratkort/hack af en TDK Selector eller er
> det ikke muligt...
prøv:
dk.marked.privat.tv+video

Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 12:56

jopa--> det forstår jeg ikke helt
Pernille & Peter--> Jeg kunne ikke finde noget der

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 12:48

"Pernille & Peter" <pop@e-box.dk> wrote in message
news:B8F19B84.AB5B%pop@e-box.dk...

> dk.marked.privat.tv+video

Nej, prøv news:dk.teknik.satellit

jeg kan så sige at det ER muligt. Men aner intet om det, kun at det var en
eller anden hjemmeside der solgte til selector også

Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 17:41

hvor finder jeg news:dk.teknik.satellit

Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 18:43

hvordan er det nu lige man tilmelder en nyhedsgruppe
hvis jeg nu vil tilmelde dk.teknik.satellit i outlook express, hvad
hedder NNTP serveren så ? er det dk.teknik.satellit ?? eller hva, den
skriver at serveren ikke kan findes

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-02 02:48

Brug "Funktioner" dernæst "Nyhedsgrupper" (eller Ctrl+W) i Outlook Ekspress.

I "Vis nyhedsgrupper so indeholder" skriver du: "dk.teknik.sa" derefter vises "dk.teknik.satelit" flyt markør til ønskede og vælg abonner og sidst OK.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-04-02 18:21

Tja NNTP, som er den nyhedsserver du skal koble op på får du adressen fra din udbyder.

eksempel :

tdc internet : news.inet.tele.dk
vip01.news.tele.dk

Worldonline : news.worldonline.dk

Også videre.....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-04-02 18:25

jov forresten joker, oplys venligst din ISP (internet udbyder), så vil jeg se om jeg kan
finde flere oplysninger.

Og så må du også gerne oplyse hvilket program du bruger for at læse nyhedsgrupper
med.

Bjarnes svar var halvfærdigt, så du kommer ikke langt med mindre du giver flere oplys-
ninger eller ringer til din Internet Udbyders internet support.

Så spar dine point en smule endnu og se om du så får det svar du skal bruge for at
komme ind og læse nyhedsgrupper...

mvh

Zonker

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-04-02 18:47

Kære Zonker!

Du er da s.... i..........!

Lad dog spørgsmålsstilleren vurdere!

Jeg svarer ud fra det jeg kan med de oplysninger spørgeren oplyser om.

Kommentar
Fra : opprud

Dato : 15-10-02 22:02

var der nogen der fandt noget til selector ????
Jeg gjorde ikke : (

Kommentar
Fra : drakwing

Dato : 21-01-03 18:19

Jeg tror IKKE det er muligt (ikke uden store vanskeligheder ihvertfald) at lave pirat kort til en selector, prøv at læse her http://www.kum.dk/sw1945.asp

Kommentar
Fra : Danish1

Dato : 15-05-03 02:52

hmmmmmmmmm jeg vil have et prratkort :...(