/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Indspille videooptagelser på PC
Fra : stig54
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 09-03-04 17:07

Jeg har via et tidligere spørgsmål forsøgt at indspille mine videooptagelser igennem et geforce fx5600 grafikkort med video in.
Lyden kører jeg ind i lydkortet.Line in.
Det ses og høres fint på putteren, men i optagelsen kommer lyden ikke med.
Hvad er der galt, er det fordi jeg kører igennem lydkortet ellerhvad?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 17:10

Har du sat lydoptions til line in i det program du optager med?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 09-03-04 17:34

Programmet er Virtuel Dub og ja options er sat til line in

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-04 16:10

Hej
Check lige at line in er aktiveret i Windows lydmixer. Den er jeg selv dumpet i. Nu havde det jo været rart at kunne uploade et screendump. Start->Programmer->Tilbehør->Underholdning->Lydstyrke. Brug menupunktet Instillinger->Egenskabet til at skifte mellem Afspilnings og Indspilnings -indstillinger.

Kommentar
Fra : Boy6

Dato : 15-03-04 01:05

Hej jeg har lige installeret xp og det er ok men når jeg slukker pc og genstarter også ok men når jeg 8timmer eftter vil starte så er der bare en hvid streg der blingker så må jeg slukke og tænde igen og så starter den med valg amindelig eller fejlsikret? hvad kan det være

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 15-03-04 07:18

Hej Boy6
Du er da vist røget ind i et forkert spørgsmål.
Du skal ud i menuen til venstre og trykke på STIL ET SPØRGSMÅL så får du dit eget

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 07-09-04 20:12

Tak for svaret Brassovitski.