/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
afsendelse til flere modtagere i outlook
Fra : abelspendabel
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 09-03-04 10:21

hej

jeg sender mails til flere modtagere af gangen i outlook 2000. mit spørgsmål går på om man over for den enkelte modtager kan skjule hvem man ellers har sent mail til. altså hvis jeg sender til 12 mennesker vil jeg ikke have at hver modtager skal se hvem jeg ellers har sendt til. kan man således skjule over for modtagerne hvem der ellers har modtaget mailen ?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 09-03-04 10:26

Du kan sætte dem ind som bcc modtagere. Så kan de ikke se hinanden

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 09-03-04 10:28

ja kender Bcc feltet.. undskyld jeg glemte at nævne det Men er der andre muligheder mon ?

Kommentar
Fra : SLASH

Dato : 09-03-04 10:30

Du kan bruge en funktion der hedder "Bcc". Normalt skriver du garanteret modtagerens mail-adresse under "til" eller under "cc". Hvis du fremover benytter "Bcc", så undgår du at dine modtagere kan se hvem du ellers har sendt den til... Du finder funktionen "Bcc" ved at klikke på ikonet "cc" når du skal skrive en ny mail. Klik på den og en menu åbner sig. Her finder du funktionen "Bcc". Håber det er svar nok...

Med Venlig Hilsen

SLASH

Kommentar
Fra : SLASH

Dato : 09-03-04 10:31

Du kan bruge en funktion der hedder "Bcc". Normalt skriver du garanteret modtagerens mail-adresse under "til" eller under "cc". Hvis du fremover benytter "Bcc", så undgår du at dine modtagere kan se hvem du ellers har sendt den til... Du finder funktionen "Bcc" ved at klikke på ikonet "cc" når du skal skrive en ny mail. Klik på den og en menu åbner sig. Her finder du funktionen "Bcc". Håber det er svar nok...

Med Venlig Hilsen

SLASH

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 09-03-04 10:33

Ellers kan du bruge følgende program:

http://www.ppsoft.dk/Mailmaster_Light.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 10:35

Du kan bare lave en gruppe som du kalder f. eks. venner eller hvem det nu er.
Denne gruppe indeholder så adresser på dem der er medlem af gruppen.
Så fremstår modtager kun som "venner" uden navne.