/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Ab swing ?
Fra : chris13ml
Vist : 884 gange
50 point
Dato : 08-03-04 13:20

Har lige set tvshop, og der var noget med the ab swing. Det lyder jo meget fint. Men så ville jeg bare høre jer om det virker/nogle erfaringer ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-03-04 16:11

Det kan ikke udelukkes at det i en mindre grad virker som det skal, men du får meget mere ud af alm. træning.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:23

Du har 100-vis af den slags fitness reklamer i fjernsynet.
Det ene virker mod det ene og det andet mod det andet.
En virkning har det sikkert, men med sikkerhed ikke så meget som de reklamerer for.
Meen - jeg ville nok betænke mig 2 gange.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 10:30

Har selv leget med forskellige maskiner i hjemmet! tro mig, du får 1000% mere ud a' at begynde i et motionscenter!
Er selv RIGTIG glad for jeg er startet! (og var ikke specielt motiveret i starten hehe)...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : chris13ml

Dato : 10-03-04 22:54

er også meningen jeg snart vil til at begynde så småt ud i et motions center...men jeg er kun 14, så det bliver ik det helt store...men faktisk har jeg oplevet at få et lille vaskebræt ved at gå til volleyball i et års tid, det træner hårdt og får lavet en masse "fysik", som vi kalder dem. og syntes det ser ret "lækkert" ud med de der mavemuskler jeg er bagyndt at få, så vil til at bygge mine muskler op.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-04 23:03

Så skal du besøge et rigtigt fitness-center.
Det er dumt at bruge dine penge på disse reklameting.

Godkendelse af svar
Fra : chris13ml

Dato : 11-03-04 14:30

THX guys

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 14:32

selv tak -træning er godt for helbredet

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 14:34

Det var da så lidt

Det er ikke første gang refi........

Kommentar
Fra : fixie

Dato : 15-03-04 20:34

Mange siger det er bedst at gå i motions center. Og det er nok også noget rigtig i. Men de musker man bruger, ved at bruge Ab Swing, på en gang. Der skal du rundt i omkring 5 maskiner, for at få trænet de muskeler ab swing træner !

Kommentar
Fra : Markds

Dato : 14-08-04 10:08

Jeg har lige ervervet mig denne fantastiske opfindelse.. og jeg kan ikk sige andet end den virke sq.. Har nu brugt den i 6 dage og min mave er allerede begyndt at tage form.. Det er 20 gange lettere end at gå i motionscenter og der er en udført brugermanual med der beskriver hvordan du træner de nedre, øvre og skrå mavemuskler.. Det her er IKKE bare et normalt tv-fitness produkt.. Det VIRKER!

Kommentar
Fra : amanner

Dato : 26-08-04 21:38

Jeg har trænet med ab swing nu i snart 2 måneder og kan se resultater - ikke ligeså meget som reklamerne lover, men alligevel ganske pænt resultat....