/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tegninger til skur...??
Fra : kwp33
Vist : 6403 gange
50 point
Dato : 07-03-04 20:50

Hej jeg ville være glad,for et link eller en god ide til hvordan jeg kan finde.
tegninger til en have skur og (måske med et halv tag til terasse på den ene side)
jeg har et fondament. fra et gammelt hus på Ca. 4m *5m. i min have.
hvor jeg kunne tænke mig at bygge på....

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 07-03-04 23:36

Hej - prøv hos Silvan, de er friske med det hele. God Fornøjelse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-03-04 05:50

Jeg ved ikke om du kan finde noget her, men prøv.
http://www.byggeri.dk/default.asp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-03-04 07:35

prøv den lokale tømmerhandel/trælast de vil kunne hjæle dig med div.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-03-04 16:42

hej
du kan evt. bruge denne side
eller måske finde link

http://www.bygogbolig.dk/

men er det ikke bare gå igang med at lave nogle tegninger så derefter gå og
tænke lidt, revider tegninger(men jeg kommer lige til at tænke på er det45m2 eller 4,5m2)
hvis det er det sidste gå på biblioteket og kig i gør det selv bladet

mvh
ole

Kommentar
Fra : kwp33

Dato : 10-03-04 10:24

nej jeg kunne ikke lige finde "gange tegn"og brugte en stjerne men der ca. 20m2.
hvor af en 1/3 skal være skur og måske et halvtag over resten til overdække terrasse..

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-04 21:00

Hej kwp33, så er du nok nødsaget til at gå den tunge vej - til kommuen, da du skal have en byggetilladelse/godkendelse når det er over 20 m2
Men som jeg skrev til dig først, så gak hen i et byggemarked, her har de alle de tegninger du skal bruge - hvis ikke kan de hjælpe dig med diverse adresser
god fornøjelse
krakgt

Godkendelse af svar
Fra : kwp33

Dato : 10-03-04 21:59

Tak for svaret krakgt. øv øv med gransen på de 20m2. soklen har godt nok tidliger, været brugt som kolonihavehus.
og endtil orkanen i dec. 99 stod der et gammelt skur.. måske skulle jeg rode lidt i mine papir, der kunne være andre regler!! når der engang har været bebygget??