/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Når jeg ændre format..!
Fra : plb
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 07-03-04 18:18

Hej

Når jeg ændre format med 1st video converter, fra .avi til .mpg mister filmene/klippene lyden! Kan det være lydkortet?
Fordi jeg har gjort det med en film og der var lyden med men ligesiden har der ikke været lyd på. Hva kan der være galt?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 18:25

Gå ind i kontrolpanel system ind under lyddriver og slet den så installerer win en ny og så vil jeg tro det virker igen mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 18:31

http://www.dvdrhelp.com/tools?section=6 måske du kan finde en anden her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 18:34

Det er sikkert fordi du har prøveversionen og programmet således ikke er registreret.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-03-04 18:36

>>sumowich. installere win selv en ny?? jeg køre win2k hvis det gør en forskel

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-03-04 18:41

>>refi, burde den ikke alligevel tage lyd med selvom det kun er prøveversionen??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-04 18:48

Jo men så vidt jeg ved er det begrænset til nogle få minutter - og hvis du allerede har lavet en så kan den sikkert ikke mere medmindre du betaler.
Her er en mere men i længden er du nødt til at betale.
http://www.ulead.com/dmf/runme.htm
2.0 er lidt billigere og udmærket (bruger den selv)
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_Ulead_dvd_moviefactory_2.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 18:57

Jeg forstod det sådan at det er al lyd på puteren hvis det ikke er sådan så skal du selvfølgelig ikke slette driveren Og ja det tror jrg at den selv geninstallerer driver vil ikke ligge hovedet på blokken Mvh sune

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-03-04 20:38

sunowich det er kun når jeg har ændret format på film/klip fra .avi til .mpg alt anden lyd virker fint..!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 21:58

Ok

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 09-03-04 16:40

Mega godt program:D
Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 16:42

selv tak