/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
Outlook Express
Fra : Goliath
Vist : 995 gange
120 point
Dato : 07-03-04 10:19

Hej med jer, jeg kan ikke finde ud af, hvorfor jeg ikke kan sende fra Jubiimail til outlook Express uden at der mangler det som er på jubiimailen.

PS: På forhånd, tak for hjælpen.
Hilsen Goliath.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-03-04 10:55

Hejsa
start outlook Express >> funktioner >> indstillinger >> sikkerhed >> fjern flueben i
" tillad ikke, at vedhæftet filer............ og klik ok og luk
hvis det ikke hjælper skal du og sætte den til "internetzone (mindre sikker.....)

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 07-03-04 11:20

Hejsa
start outlook Express >> funktioner >> indstillinger >> sikkerhed >> fjern flueben i
" tillad ikke, at vedhæftet filer............ og klik ok og luk
hvis det ikke hjælper skal du og sætte den til "internetzone (mindre sikker.....)

Min kommentar,
Alt dte har jeg prøvet, men tak aligevel for din hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 12:54

Hvad er det der ikke er med?
Er det vedhæftede filer?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 120 point
Dato : 08-03-04 16:58

Hej Goliath det ligger altså under OS/2 hvor det heller ikke hører hjemme, men hvad med at give Refi en tilbagemelding på hans relevante spørgsmål for dit spørgsmål er meget uklart.
Nu ved jeg jo ikke hvor du har den konto som du bruger i OutlookExpress, men flere udbydere blokerer for visse vedhæftede filer og andet som vurderes som sikkerhedsrisiko.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 08-03-04 17:14

hej refi. nej d r d ik
vedhæftede filer

hej vi må skrive sammen sener jeg ska på arb
hej ned jer alle sammen tak for hjælpen..nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 17:45

Du skal vedhæfte dine billeder og ikke sætte dem ind i mailen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 11:20

Ydeligere kan så tilføjes at du ikke kan sende vedhæftede filer hvis de fylder mere end 1 MB (tror jeg nok er grænsen)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 23:34

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : Goliath

Dato : 20-10-05 16:36

Tak for svaret BjarneD.Jeg sendte nogle af mine ting jeg havde som jeg gerne ville gemme, over på jubii, for at sende dem tilbage, så jeg havde dem på igen, men det var der ikke. Men nu er det i orden.og jeg ved ikke hvordan det er kommet til at virke, og jeg undskylder at jeg ikke har svaret, men tak for hjælpen. ( og ja jeg har åbenbart lidt problemer med med at sætte det rigtigt ind.

MVH. Goliath.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-10-05 19:24

Jamen godt, at det virker.
MVH Bjarne