/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Counter strike steam
Fra : Ericsson
Vist : 373 gange
10 point
Dato : 07-03-04 07:50

hej med jer. Jeg vil gerne vide hvorfor at jeg ikke kan sign in to my friends.
Det er kun nogle gange jeg kan det men det er ikke særlig tit.

Det kan jeg ikke forstå !!!!!!

Så hvis i har forstand på det så hjælp mig.

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 10 point
Dato : 07-03-04 09:58

Jeg har samme problem nogen gange.. Og det samme har nogle af mine venner. Når det sker du ikke kan signe ind så tror jeg fejlen ligger inde ved steam.

Det du også kan prøve at gøre når det sker er at genstarte dit steam da det kan være den mangler en opdatering. Det sker nogen gange..

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 07-03-04 17:37

Det er lidt dårligt at der er fejl. men det kan du jo ikke gøre for så du får point.

PS. Jeg hedder Andthekiller i steam

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson