/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
leje af bus eller autocamper
Fra : uffe_ras
Vist : 5155 gange
20 point
Dato : 06-03-04 17:33

hej vi er fire personer, der har tænkt at tage på busrejse, og vi har tænkt at leje en bus i tyskland. Derfor vil jeg gerne høre, om hvor man kan leje en bus, og er det en økonomisk fordel at ligge i telt, i stedet for at leje en autocamper, hvor man også kan sove i ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 17:38

Næsten langs hele den tyske grænse er der masser af udlejningsfirmaer.
Hvis I vil køre i Autocamper er der ingen fordel i at ligge i telt. Ellers er det normalt billigere i telt, men I skal vel ikke gå.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 06-03-04 17:40
Kommentar
Fra : uffe_ras

Dato : 06-03-04 21:47

nej vi vil kun ligge i telt hvis vi lejer en minibus, men der er forskel på prisen ved at overnatte i telt eller i autocamper på campingpladserne rundt om i eu.

Godkendelse af svar
Fra : uffe_ras

Dato : 06-03-04 21:51

Tak for svaret refi. jeg havde selv søgt links på nette. jeg kan sagtens finde for autocamper, men hvis jeg vil finde priser over minibuser, er resultaterne ikke gode. hvordan fandt du frem til den side du har vist mig, for den fandt jeg ikke da jeg selv søgte ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:51

Så vil telt selvfølgelig være den billigste løsning.
Men fordelen ved en autocamper er jo at i kan overnatte næsten overalt og behøver ikke betale dyre campingpladser.
Så alt i alt ville jeg foretrække autocamperen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:53

Jeg søgte autocamper+flensburg

Så prøv

minibus+leje

autobus+miete

Kommentar
Fra : uffe_ras

Dato : 06-03-04 21:55

ja det er nok rigtig du ved ikke andre udlejningsfirmaer i tyskland

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:55

evt.

minibus+miete

Kommentar
Fra : uffe_ras

Dato : 06-03-04 21:56

tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:57

de kan da findes

bare prøv med andet bynavn, men på tysk

Jeg gik bare ud fra at der ikke var meget ide i Berlin hvis I kommer fra Danmark

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:01

Kommer i fra sjælland så prøv

Femern
Lübeck
Kiel