/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fastnet/mobil telefon
Fra : trolle10
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 06-03-04 11:11

Er det teknisk muligt at "sætte" et sim-kort til sin fastnet telefon, så man ringer over mobil-nettet fra sin "alm" telefon ?

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 06-03-04 11:20

Nej det er det mig bekendt ikke - men det ville være dejligt hvis informationerne på SIM kortet kunne genbruges nogle steder.

/TC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 13:35

Hvad skulle ideen være i det?
Det vil da være meget dyrere.

Kommentar
Fra : trolle10

Dato : 06-03-04 17:20

Det kommer an på hvor meget du ringer på din fastnet. Jeg gi´r 100kr i abonnement om mdr, der kan jeg ringe over 2 timer i mobil, og så er det billigere at ringe fra mobil til mobil. Men nu har jeg bare bla B&O tlf`er jeg ikke ka bruge til en s...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 17:27

Det kan der være noget om. Dem kan du måsk sælge på dba, eller lave et internt anlæg i huset hvis det er stort.
Naboen er måske interesseret, men eller er der ikke mange muligheder udover fastnettelefoni.

Kommentar
Fra : cfisker

Dato : 06-03-04 23:35

Siemens har lanceret et nyt produkt, hvor din mobil automatisk connector til din fastnet, så snart du er hjemme. Så kan man på den måde modtage og fortage opkald på sin fastnet telefon, men gennem mobilen.