/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Sygekassen
Fra : sfl17
Vist : 341 gange
30 point
Dato : 04-03-04 21:35

Hvad er linket til Sygekassen Danmark - og er der i øvrigt nogen som ved, om der er en regel for, hvornår man kan få tilskud efter sin indmeldelse? Der findes måske ikke et begreb som karantæne, der er i A-kasserne?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 21:38
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-03-04 21:40
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-03-04 21:41

jeg er lidt langsom ser det ud til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 21:42

Jaaa
Men enigheden er da total

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 05-03-04 11:25

Hey - som så mange andre på kandu.dk svarer I kun halvt: Er der nogen som ved, om der er en regel for, hvornår man kan få tilskud efter sin indmeldelse? Der findes måske ikke et begreb som karantæne, der er i A-kasserne?!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 05-03-04 12:37

Det kan du da have lidt ret i, men for mit vedkommende var det fordi du nok er bedre tjent med at læse reglerne selv.
Men noget kan jeg da fortælle dig.
Du er i visse tilfælde berettiget til tilskud fra dag 1.
Men i andre tilfælde først efter 12 mdr.
Så der kan ikke siges noget generelt, det kommer helt an på hvilke ting det drejer sig om.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 05-03-04 13:52

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:00

selv tak