/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
ung fyr søger ældre kvinde
Fra : tim21aarhus
Vist : 7160 gange
100 point
Dato : 03-03-04 20:48

jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan søger efter ældre kvinder der søger efter en ung fyr???
hvis der evt. skulle være int skriv eller ring på 21287505.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-04 20:49

På ofir chat vrimler de

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-03-04 20:50

Eller scor.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 21:02
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-03-04 21:55

Du kan også gå ned I byen med et kæmpe skilt Hvor der står "ÆLDRE KVINDER KOM HER HEN; FOR GODE TIDER"

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 03-03-04 23:12

Hvor gammel skal kvinden være ? (søgte lige kandu´s smileys igennem men fandt desværre ikke en der passede med begrundelsen for mit spørgsmål - hmmmmmmmmmmm vil jo nødig misforståes thhhhh hmmm)
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-04 23:31

Hvad med et plejehjem, der ligger de fra 90 og op?
Men du skal ikke forvente dem meget over 105
Men ellers prøv i rynkeby, nu må du ikke blive eddike- vrøvl, æblesur
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-03-04 23:32

>tim21aarhus

Svaret er: Min svigermor.
Men hvis "tim21aarhus", betyder du er 21 år, så siger hun, at du er lidt for ung.

Prøv i Salling eller Magasin, Pustervig, Immervad eller "Latiner kvarteret".
Pustervig er jo det gamle "kødtorv"

/PG

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-03-04 00:03

Helt alvorligt tim21aarhus, hvad vil du opsøge en ældre kvinde for, er det for at blive "ung pige i huset" ved hende, eller mangler du en rejseledsager, eller skal du ha en erfaren med på din jordomrejse, eller er det bare en du vil blokke for nogle skejser til narko.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-03-04 07:40

Nu er det jo problemet med havd han mener med ældre.

I hans øjne KUNNE en 23-årig godt være ældre og er det som sådan også.

Så vil I godt lade være med at gøre grin med spørgeren.

ellebye

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-03-04 08:18

Godtbrugt,meget talende svigermor anbefales ( ca 64),hun er helt vild med på ideen.Du kan træffe hende efter 11,(ældre mennesker sover længe) Tlf 33 14 14 48.Bare præsente´r dig som tim21aarhus,så ved hun hvad det drejer sig om. PS hun har 11 børn

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-03-04 08:52

Ofa !!!! Hvad er det for noget pis! Kbh politi´s nr. er sgu lidt for genkendeligt - seriøst så ville det jo ikke engang være sjovt!
Utroligt at nogen efterhånden tør stille personlige spørgsmål herinde - i burde skamme jer!

TulleTine

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 04-03-04 17:17

tulletine mellem30 og 45.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 04-03-04 17:27

Kæreste TULLETINE
Du behøver såmænd ikke sidde og få store næsebor over nogle af svarene,hvis hvis folk i dagens Danmark mangler oplysninger om slige ting,er det fordi de keder sig og ta´r pis på dig,nogle gange bliver svarene lige så hovedløse som spørgsmålene
KH Ole

Godkendelse af svar
Fra : tim21aarhus

Dato : 07-03-04 09:54

Tak for svaret Teil.