/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Drengene fra angora
Fra : tuborg88
Vist : 649 gange
20 point
Dato : 03-03-04 20:01

Da jeg forleden så "drengene fra angora" spillede de en hjemmelavet musik video som de kaldte "blind date" (det hvar noget om en der kom på date med en hermafrodit) mit spørgesmål er så "Hvor kan jeg anskaffe mig den sang??? Synes den er totalt grineren og vil meget gerne have fat i den...

På forhånd tak.
Hilsen Tuborg88

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 03-03-04 20:09

Hej tuborg
Du kan jo evt. bare skrive ind til ham pianisten i programmet så kan det jo være at han vil spille den for dig hvis han da kan få klaveret stemt
Mvh thomat

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-03-04 20:32

jeg har den den er god

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-03-04 20:32

jeg har den den er god

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-03-04 20:32

jeg har den den er god

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-03-04 20:33

ps du kan hente dcen på emule

Accepteret svar
Fra : Kashmir_Fan

Modtaget 30 point
Dato : 03-03-04 21:15

Hmm..! du kan jo prøve at sende dem en mail! eller høre og se den på www.dr.dk/angora/#

M.v.h Kashmir_fan

Godkendelse af svar
Fra : tuborg88

Dato : 04-03-04 14:08

Tak for svaret Kashmir_Fan.

Kommentar
Fra : powerpede

Dato : 28-03-04 15:14

Hvis du får fat i et program der hedder "downstream" kan du hente alle afsnit og musik videoer på angoras hjemmeside, har desvære ikke et link til downstream :(

Kommentar
Fra : EiGiL87

Dato : 01-04-04 21:06

Du kan give mig din msn eller mail så kan jeg sende den til dig.... skriv til emilrener@hotmail.com