/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Modem til IPC Topnote F
Fra : o.Knudsen
Vist : 728 gange
20 point
Dato : 24-04-02 22:51

Hvad modem sidder der i en bærbar IPC Topnote F (219 ) Model 200 og hvor finder jeg så en driver der til

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 20 point
Dato : 25-04-02 01:04

Jeg har forsøgt at finde oplysninger om modemet i Topnote på internettet, men det eneste der står er at der er et modem i !
Hvis der fulgte en cd med drivere med din Topnote kunne du bruge en af dem, evt prøve dig frem.
Hvis ikke så fjern den fra enhedshåndteringen. (kontrolpanel/system/faneblad "enhedshåndtering").
Genstart computeren og lad windows opdage modemet og installere den driver der passer.
Håber det hjælper.
Dydendak.

Kommentar
Fra : holsen

Dato : 09-08-02 09:22

Der ligger driver her til Win 98, Win ME, Win NT, Win 2000 Win XP.

ftp://ftp.archtec.com/pub/Notebook/TopNote%20F_219/

Kommentar
Fra : ottsen

Dato : 17-04-04 18:04

Hej holsen

Jeg har prøvet linket som du henviser til, men kan ikke få adgang?

Hilsen Ottsen