/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Trainee/elev plads. Hvor?
Fra : SubZero69
Vist : 995 gange
350 point
Dato : 01-03-04 12:54

Jeg har afsluttet HHX, og har nu arbejdet et års tid, men vil gerne have en uddannelse. Jeg vil gerne ind i en virksomhed og arbejde med salg og marketing bl.a..

Jeg vil gerne uddannes af virksomheden, og har derfor fundet AP Møllers M.I.S.E. uddannelse, men vil gerne have flere alternativer, da det er meget svært at komme ind. Hvor finder jeg det? hvor søger jeg efter de pladser? Langt de fleste trainee uddannelser kræver, at man har færdiggjort en cand.merc. el. lign..

Jeg vil gerne læse HD ved siden, men AP Møller underviser også i engelsk. Det gør de selv. Nogen der kender nogle steder, eller evt. har deres egne erfaringer?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 01-03-04 13:07
Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 01-03-04 13:16

Jeg mener også at der hvert år udgives et hæfte hvor rigtig mange virksomheder skriver lidt om dem selv, samt hvad det er de søger og til hvad... Den deles ud på handelskoler ved jeg... Prøv og ring til studievejlederen på din gamle handelsskole og de ved sikkert hvad det er for et hæfte jeg snakker om...

Held og lykke...

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 02-03-04 08:24

Ikke flere? CBS er kun udlandet....

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 24-03-04 14:22

Hej SubZero69
Prøv Real Kredit Danmark ( eller Nykredit eller BRF. )
Min svigersøn er trainnee der.Har kun været der i få mdr.
mvh mcloud

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 25-03-04 09:31

Der må være et sted man kan se et opslag på nettet over alle traineepladser.

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 28-03-04 19:27

Prøv www.Jobnet.dk
Under søg job
under Salg, indkøb og markedsføring
Under Elever.
Der er 94 jobtilbud

Kommentar
Fra : gryaskaa

Dato : 17-04-04 16:59

Hej hej
En af mine venner er har været trainee i Carlsberg -han har været MEGET glad for det.

Held og lykke

mvh gry

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 19-04-04 09:53

Problemet er at man skal være kandidat for at komme ind...

Kommentar
Fra : anok

Dato : 28-04-04 19:07

Søg ind til A.P. Møller!!

har lige fået jobbet!!!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 28-04-04 22:54

Til Anok:

Er det under M.I.S.E. du har søgt? Jeg har lige været til anden samtale, men mangler at få svar. Ville utrolig gerne tale med dig

Kommentar
Fra : anok

Dato : 29-04-04 00:26

Ja det er MISE!!

2. samtale, så er du godt på vej!!

Bare skriv dine spørgsmål, så skal jeg besvare dem!!

Hvad fik du egentlig i testen??

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 29-04-04 08:41

Jeg havde 28 rigtige. Og dig?

Er der noget bestemt de ligger vægt på? Kan jeg evt. få din e-mail? Så kan jeg sende en lidt mere uddybende mail?

Accepteret svar
Fra : anok

Modtaget 350 point
Dato : 29-04-04 10:02

rocky18@ofir.dk!

Fik lidt højere!

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 30-04-04 19:56

Tak for svaret anok.

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 13-10-04 10:36

Hej.
Jeg har lige afsluttet hhx, og vil også gerne noget med salg så jeg gik ind på nykredits hjemmeside.
For at søge ind hos nykredit skal du aflevere en ansøgning inden 20 februar (eller der omkring) du får svar i april. Du kan enten søge ind som forsikringselev eller finanselev. Prøv at gå ind på deres hjemmeside der er en del information.

Held og lykke