/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Brugerforum
Fra : Better_Performance
Vist : 606 gange
120 point
Dato : 01-03-04 11:53

Jeg er ved at oprette en "portal" for lokalområdet, og har brug for følgende funktioner:

Opret profil
Se særtilbud fra lokale handlende
Bannerstyring
Handel mellem brugerne (lokalversion af noget Blå avis agtigt)
Diskussionsforum
Praktiske oplysninger om lokalområdet (affald, skadestue, lokalplan o.lign.)

Hvem har en god ide til hvordan jeg løser dette nemmest??

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 01-03-04 19:50

kan klart anbefale phpnuke.org eller postnuke.dk begge fås på dansk og har moduler der skulle passe til dine behov...

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 120 point
Dato : 01-03-04 19:53

det var så lige konens profil der var logget ind men der er også e107.org og masser af andre gratis cms systemer, og de kan stort set a,lle det du leder efter.. men hvis du er helt ny, anbefaler jeg klart http://www.phpnuke.org

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-03-04 08:40

Tak for svaret basil28.

Så skal jeg bare have det til at virke

Kig endlig ind en gang imellem

www.strandvejenhellerup.dk/index.php

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 02-03-04 19:43

som lovet.. der ligger en docs mappe eller install mappe og der står hvad du skal gøre... http://www.postnuke.dk/download/pafiledb.php?action=download&id=19

leder lige efter det der godkendelsesmodul også...

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 02-03-04 20:12

XForumPostNuked1[1].81.1\XForumPostNuked1.81.1\modules\XForum\docs det er stien til mappen, hvis du pakker den ud, med samme navn som zip filen hedder