/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SNYD med point. (farvel Franlsp)
Fra : Mordex
Vist : 427 gange
1 point
Dato : 01-03-04 01:49

Det er sgu for meget.
Kandu er et sted hvor man skal hjælpe hinanden og tjene point på den måde.

Er tonen anderledes end man kan tåle, kan man bare blive væk.
Man behøver ikke at give sine point væk til dem der slikker en i røven. Der er sgu folk her på Kandu der gør deres bedste for af tjene pointene, ved at svare på spørgsmål så godt de kan. Og så er der en eller to der ikke gider være her mere, og giver væk af deres point. Det er sgu for groft. De røvslikkere har sgu ikke fortjent pointene. Vil man takke for slikkeriet kan man sgu sende en check eller lign.
Der er folk der er ærlige, og tjener point på en ærlig måde. Nu overvejer jeg at forlade Kandu fordi Franksp (ups, ingen navne skulle nævnes) giver point væk til folk der alligevel ikke har fortjent dem.
>>Franksp
Jeg tror jeg skriver til Kandu, for at de kan lukke dig ude herfra for altid. Du snyder ad h...... til.
Vi andre der ikke er røvslikkere men ærlige mennesker skal da også have en chance for at komme på top 50 listen.

Jeg har godt nok selv modtaget 500 point engang, selvom jeg ikke havde fortjent dem. Men da var jeg stadig rimelig ny, og jeg vil med garanti ikke gøre det igen. Det er SNYD. Pointene skal tjenes på en ærlig måde.

Puhaa.....nu kom jeg af med min mening.....rart nok.

PS. Det med at forlade Kandu var kun ironi. "Jeg er ikke som de andre.....trala...trala...la."

Mordex.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 01-03-04 01:53

NAAAj - for så havde du også budt på 500 bananer

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:54

Hvis hvad??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 01:55

Hvis du var som de andre

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 01:57

det intellektuelle niveau stiger... spændingen er ulidelig!!!!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 01:57

>Mordex
Jeg mindes stadig sidste vers:

Der er mi haand, do gamle swend !
Ræk øwer og gi mæ dind.
Hwor er æ skjøn å find en ven,
en håj mist for læng, læng sind!

/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 01:57

Der er heller ikke noget i fjernsynet......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:58

>>refi
"Jeg er ikke som de andre.....trala....trala.....la."

>>skingur
Jeg er for dum til at forstå din kommentar

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 01:58

>>Guild
Det nemli´ det.

Mordex.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-03-04 01:59

Mordex ?????? - i mit brugernavn, bestemmer jeg selv hvad jeg vil.
Jeg har aldrig snydt her. Jeg må gøre med alle mine point, hvad jeg vil.
Skriv du kun til Kandu. Det har jeg allerede gjort. Be' dem bare om at udelukke mig for altid. Kan du så ikke i samme forbindelse, be' dem om at slette mig 100% fra deres base.
Så kan du jo fortsætte med at irettesætte dem du ikke kan li' når der er en stavefejl. Hold da helt .... - har du ikke andet at sige, så lad da være.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-03-04 02:00

>Mordex
Jeg glemte lige omkvæd:

Di skjønne ungdomsdaw, åja,
de daw så svær å find !
vi´el løwt wor kop så glådle op
for dem daw så læng, læng sind !

/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 02:01

I Herrens åsyn ere vi alle syndere! Ikke Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:01

>>Franksp
Jeg synes du snyder.
Du burde udelukkes.......eller lukkes inde...............i en kiste Der er måske ikke så længe til? *GG*

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:02

>>BjarneD
Jo.

Mordex.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 02:03

du gode hvor er du i grunden usympatisk mordex.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-03-04 02:03

>mordex

Jeg vil nødig gyde mere olie på bålet, men er det det du ønsker?, at komme på top 50, og hvad kan man bruge det til, og hvad kan man i øvrigt bruge point til?

Glemmer du ikke det vigtigste her på kandu, at yde en tjeneste overfor en spørger, uanset om spørgsmålet er på 1 eller 500 point.

I øvrigt har og er jeg stadig en fortaler for nedlæggelse af pointsystemet, en tak er betydelig større end nogle sølle point.

ellebye

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:06

>>ellebye
Jeg er ærlig og har altid været det. Så det er lidt snyd når nogle "springer over hvor gæret er lavest"
Måske lidt forkert udtrykt, men du forstår hvad jeg mener.

Mordex.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 02:08

hvordan ser gær ud når det er lavest?

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 01-03-04 02:10

Det er da utroligt så snæversynet man kan blive over det der foregår i naboens have, men samtidig have skyklapper på overfor det der foregår i ens egen forhave..

http://www.kandu.dk/dk/spg/33357
http://www.kandu.dk/dk/spg/33350

Skingur du har helt ret
Citat
det intellektuelle niveau stiger... spændingen er ulidelig!!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:11

>>
Det er godt jeg selv kan af det.

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-03-04 02:13

Nu mangler vi bare kavaleriet

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 02:14

de må være gået i seng *lol*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-03-04 02:14

Jeg kan følge dig et stykke hen af vejen, men det berettiger dig ikke til at komme med en spand l... i hovedet på nogen som helst.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:15

>>ellebye
Hvem er det der får det?

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 02:37

HAHA Tedd - du troede nok at jeg sov
næææ sgu da ikke når der er underholdning og gratis point i udsigte*LOL*

Mest til Frank:
Et udpluk fra et tip skrevet af Teamet bag Kandu....
Citat
Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 02:58

>>Franksp
Jeg har sgu lyst, men det er ikke alle der kan købes.
Så luk du igen.

Mordex.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-03-04 07:05

Hmmm! Temaet er som en spilledåse... samme melodi og h¢rt op til flere gange f¢r
Jeg holder med ellebye... afskaf point systemet. Godt nok er det primus motor for mange herinde, men det yngler mere ævl og kævl end godt er - afskaf skidtet og kun de seri¢se forbliver tilbage.
Månedens præmie er skam meget hyggelig... og rar at få ind af d¢ren med postmand Per, men så lad Kandu uddele den ved en vilkårlig lodtrækning for aktive brugere... og ved aktive mener jeg ikke tips hvor man får at vide at kr¢llerne på en Afgansk puddelhund alle vender i syd vestlig retning.
Hygge...
S¢ren... på vej hjemover (tirsdag aften)

NB: Sidder bag en hesteytvsmaskine (USA) så derfor de måske "sjove" tegn (godt man kan huske lidt ASCI koder)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 08:24

Point er da gode at få, det er da, når de bruges til foremålet, en pegepind på om folk påskønner ens svar.
Personligt lægger jeg kun mærke til pointbytteri og andet 'snyd', når nogen absolut blir 'nødt' til at lave,
et indlæg om det, underligt,, det vælter med u-lukkede spm. om dit og dat. Det er hvad der burde gøres noget ved !
Ja og så lige min husleje

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-03-04 09:41

>natmaden, findes der ikke noget med afdragsfri husleje.

Burde indføres i al boligudlejning.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-03-04 10:15
Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-03-04 10:33

Ha ha.. Det kan man da kalde ironi?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-03-04 10:48

Jeg tror du ramte der bentjuul
Ja jeg gætter bare, for jeg betaler ikke 50P for at læse det.
De er bedre givet ud til huslejen.

Kære boligselskab !
Da det ligger lidt sløjt med blækket til min gummicheckprinter.
Tænkte jeg at vi kunne ordne det med nogle kandu-point.
De har en meget høj kurs, (bedømt ud fra den store interresse og omtalen).
Ud over det vil jeg gerne, afdragsfrit på en gang levere 4½stjerne som tak. (når at jeg finder dem)
Er dette ikke muligt, ser jeg mig nødsaget til at flytte på web-hotel.

Ellebye tak, men tror du den går
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-03-04 11:45

Når man kan få afdragsfrie lån i eget hus, hvorfor så ikke i et boligselskab??

Så var der mulighed for den enkelte lejer at lægge mere til siden og måske købe eget hus, men det er måske det man vil forhindre.

ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-03-04 12:37

Hej Frank

Det er helt fint, at du er en venlig mand, for venlighed er en god praktisk
foranstaltning, som letter samværet mellem mennesker.

Men hvis du har det sådan, at du SKAL være venlig for enhver pris, spænder
du jo ben for dig selv, og så er venligheden altså ikke særlig praktisk længere.

Ergo: Hvis nogen generer dig, så gi' dog igen af samme skuffe. DET VIL MED
SIKKERHED LØSE PROBLEMET! Jeg taler af egen erfaring.

PS! Din store følsomhed er for så vidt også meget sympatisk, men begræns
den dog til din familie og de nærmeste venner. Det er da ikke noget at
slæbe med ud på internettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 13:26

Som Rellom -> Mød sarkasme med sarkasme, ironi eller ignorans.

Husk blot: Kun en tåbe frygter ikke havet!

Sådan.. nu fik du højnet det intellektuelle niveau skingur

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 13:29

Hmm

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-03-04 13:59

Aiijjj hvor jeg altså synes, at Rellom formulerer sig godt Kan man få et kursus??
Men dig Molo*GG*.......er det virkelig nødvendigt for dig, at gøre vi andre opmærksom på dit intellektuelle niveau

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-04 14:09

fridaflip -> Bestemt! Jeg benytter da enhver given lejlighed til at henlede opmærksomheden må min egen persons fortræffelighed ...eller kunne folk jo gå hen at tro, der pludselig sad en helt anden bruger end Molo bag profilnavnet molokyle

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 14:52

>>bentjuul

Citat
hm...
http://www.kandu.dk/dk/spg/33565

Kan du eller sige noget nyt??????
Så vidt jeg husker var det det jeg skrev i første indlæg. Så intet nyt dér

Nu lukker jeg. Tak for meningerne.
Ha´ en god mandag.

Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 14:52

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 14:55

selv tak
lad os nu lægge det skete bag os.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-03-04 14:59

Hvad er der da sket refi????????
Jeg husker intet!!!!

Mordex.