/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
billig blæser til grafikkort
Fra : DenNysgerrige
Vist : 338 gange
40 point
Dato : 29-02-04 19:46

Jeg er en smule nervøs for at min blæser til mit grafikkort er ved at stå af, så jeg har to spørgsmåls.

1: Er alle motorer/blæser ens for div grafikkort
2: Og hvor er det billigst helst en forhandler i nærheden af Kbh
På forhånd tak Mvh DenNysgerrige

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-02-04 19:52

Hej nysgerrige

1) Nej (naturligvis) ikke - de fleste kort er skabt med den køling, der kræves, så det bør ikke være et problem. Men ønsker du at skifte / supplere, er der meget stor forskel på den effekt, de forskellige chips skal bruge - og dermed med kølebehovet

2) Det er meget forskelligt, hvem der lige er billigst med de forskellige dele. Jeg handler selv mest i Jylland, men har dog brugt studiedata i København - Esromgade 15 (Står du inde i gården til Esromgade 15, så skal du ned i den del af gården, der ligger længst mod Nørrebroparken (og Hillerødgade). Her vil du kunne se flere skilte med vores logo på, der viser mod butikken).

De er ikke altid billigst (men ofte konkurrencedygtige - til gengæld har de et meget bredt udvalgt, så de har sikkert også noget til dig

Erling

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 50 point
Dato : 29-02-04 19:53

Pil blæseren af og tag med i biksen,på Falkoner Allé

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-02-04 19:53

PS: Du kan finde dem på nettet under www.studiedata.dk

Kommentar
Fra : DenNysgerrige

Dato : 29-02-04 19:57

Min er en Dell, og jeg har haft printet ude af maskinen, og skrevet alle de tal ned jeg kunne finde, ikke ikke så hardcore til dette, men det kommer vel? På selve rotoren sidder der en mærkat der lyder: MOTHR 1024-C/DC 12V 0,06A 051D, siger det nogen noget?

Godkendelse af svar
Fra : DenNysgerrige

Dato : 29-02-04 20:16

Tak for svaret ofa. Det er nok det eneste at gøre, der er jo kommet så meget nyt på markedet, så det er svært at finde hovedet og hale i det! Mvh DenNysgerrige