/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Mekuri
Fra : The_Djay
Vist : 705 gange
400 point
Dato : 29-02-04 19:08

værs'go

Accepteret svar
Fra : Mekuri

Modtaget 410 point
Dato : 29-02-04 19:09

taxa :D

Godkendelse af svar
Fra : The_Djay

Dato : 29-02-04 19:09

Tak for svaret Mekuri.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 29-02-04 19:16

Vor herre bevar mig vel for nogen drengerøve. Nu da spørgsmålet er oprettet under Kandu kan man jo håbe på at I bliver kylet ud.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 29-02-04 19:19

Hvis i kikker på topscorerne så har de ufatteligt mange flere point, og pointene kan jo ikke bruges til noget som helst, så hvad er egentligt fornøjelsen ved at bytte point ?

Kommentar
Fra : Mekuri

Dato : 29-02-04 19:22

hmm jeg er kun lige oprettet.. vidste ikk der var noget snyd i det.. jeg fik bare nogle points så jeg q stille nogle spørgsmål.. men må indrømme jeg fik mange super points få det, så jeg vil sq ikk klage sq de blive taget fra mig :D

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 19:59

Der står ingen steder at det er snyd...så ingen har brudt reglerne.
Det er regler Kandubrugerne selv har opfundet....men ingen kan smides af boardet af den grund alene....

Selvfølgelig kan pointene bruges til at stille spørgsmål med, men bare de 20 point man hver dag får ved at logge på Kandu giver rigelig point til at man kan stille sp.
Det eneste der opnåes ved det poinbytteri er en masse forargelse...men det kan da osse være tilfredsstillende i sig selv....
Nogle elsker jo at blive forarget....ja de kan næsten ikke leve uden!!!

Frida...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-04 20:35

Mekuri, husk at lukke dine egne spørgsmål, ikk? Kig i din historik, du har fået et par gode svar!